Gå til innhold

Nokia 6600 vs Samsung E700

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare erfaring med Nokia 6600, da det er den jeg har.

Den er liten og lett, men ligger likevel godt og stødig i hånda. God å holde i, bra design og lett å bruke.

En av de små detaljene jeg setter veldig pris på, er høytalerfunksjonen.

For meg har vekt, størrelse og brukervennlighet mye å si. Når det gjelder ting jeg ikke ønsker intergrert i en mobiltelefon, så er kamera en av disse.

Personlig liker jeg ikke designet på tastaturet til Samsung E700. Og liker generelt ikke telefoner som må åpnes/brettes ut før de kan brukes.

Men det var altså meg, andre liker det motsatt :)

Jeg har bare erfaring med Nokia 6600, da det er den jeg har.

Den er liten og lett, men ligger likevel godt og stødig i hånda. God å holde i, bra design og lett å bruke.

En av de små detaljene jeg setter veldig pris på, er høytalerfunksjonen.

For meg har vekt, størrelse og brukervennlighet mye å si. Når det gjelder ting jeg ikke ønsker intergrert i en mobiltelefon, så er kamera en av disse.

Personlig liker jeg ikke designet på tastaturet til Samsung E700. Og liker generelt ikke telefoner som må åpnes/brettes ut før de kan brukes.

Men det var altså meg, andre liker det motsatt :)

6600 liten og lett???? Det er akkurat det den ikke er. Den ser ut som ei padde. Overlegen teknologisk, men for stor. E700 er perfekt for damene. Liten, helt ok finesser (minus bluetooth, og er bare 2 band), og er den første foldetelefonen uten ekstern antenne. Jeg liker den, men har vurdert 6600 pga teknologien. Den nærmeste til 6600 blir Sony Ericsson T610. Den er litt slapp på dekningsområdet, og det ryktes om en T613 som skal fikse på akkurat det.

Foldetelefon. Smak og behag, men Samsungen har bra kvalitet på det området. Hadde den hatt blue+triband ville jeg ikke vært i tvil. Selv jeg som mann liker designet på den. Det spørs hva man skal bruke telefonen til. Teknofreaker velger 6600.

6600 liten og lett???? Det er akkurat det den ikke er. Den ser ut som ei padde. Overlegen teknologisk, men for stor. E700 er perfekt for damene. Liten, helt ok finesser (minus bluetooth, og er bare 2 band), og er den første foldetelefonen uten ekstern antenne. Jeg liker den, men har vurdert 6600 pga teknologien. Den nærmeste til 6600 blir Sony Ericsson T610. Den er litt slapp på dekningsområdet, og det ryktes om en T613 som skal fikse på akkurat det.

Foldetelefon. Smak og behag, men Samsungen har bra kvalitet på det området. Hadde den hatt blue+triband ville jeg ikke vært i tvil. Selv jeg som mann liker designet på den. Det spørs hva man skal bruke telefonen til. Teknofreaker velger 6600.

Grøss og gru.. jula tok meg!

Jeg har ikke 6600, men 6100..

Jeg har Samsung E700 og er godt fornøyd med den. Liker designet - den er liten og nett.

Du får nesten ramse opp funkjsonalitetene til de to modellene - 6600 er jo hakket mer avansert enn E700 så hvis det er viktig velger du den.

Vil tro at 6600 har bedre batterikapasitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...