Gjest Pricilla Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hei og god jul! ; ) Hvordan hadde dere det i går? Vi hadde de veldig kosleig.. Var først hos mamma med samboern og så dra vi til mora hans og åpna gaver sammen med dem og. Fikk masse fint, er kjempefornøyd.. Fikk masse jeg ønska meg. Måtte bare melde pass til alt i dag jeg, så sitter nå hjemme alene og nyter roen... Skal lage meg ostesmørbrød, og krype under pleddet og se på tv helt alene.. Det skal bli godt! Har vært noe hver dag nå... Fredag 19. hadde vi fest, lørdag hadde samboern besøk så var ute å spiste og en tur innom foreldra hans, søndag var vi bare hjemme men fikk besøk av noen venner, mandag ute å shoppa og besøkte mormor, tirsdag ute å spiste med mora og broren til sambis osv osv. I morra skal hele fammen min komme på kalkun, og mora og niesa hans kommer og. Blir fult hus.. Herregud... Hvor blir det av ferien liksom? Man får jo ikke gjort som man vil.. er noe hele tida. Nå er det middag hos svigermor, men sa til samboern at jeg ikke orka. Blir litt for mye av det gode, samma folka hver dag og.. men det er jo koselig og da.. Trenger bare litt pusterom av og til! ; ) Så nå skal jeg ta en varm dusj og bare slappe av... ha en fortsatt fin jul. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130735-da-var-julaften-overst%C3%A5tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vi bare koser oss vi... Lille julaften var snuppa på 4 1/2 og jeg på lunsjpiknik ved stranda (jada, vi har flytta til verdens herligste sted...og bor bare et par hundre meter fra stranda *glise*) Nesten ingen ute, men vi hadde såå god tid! Julaften spiste vi alle tre julegrøt hjemme, og så var vi til middag og pakkeåpning hos mor, sammen med både snuppas oldemor, tante og onkel i tillegg. Idag har vi bare daffet og kost oss. 4åringen har lekt med de nye lekene, jeg har hørt den nye 80tallsplata om og om igjen (jada, det var en topp julegave...mimre mimre...), og i ettermiddag tok vi med oss pepperkakehuset til stranda og spiste det mens vi så på bølgene som rullet innover mot den lyse stranda. Nå kom vi nettopp fra et kort besøk hos min bror, svigerinne og tantebarn, og jeg sitter her og taster mens brøddeigen hever... Vi har det kjempedeilig! Jeg er så lykkelig fordi vi har flyttet hit! Dette er det beste stedet, og det er deilig å ha juleferie og gooood tid... hilsen hjemflyttet stavangerjente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130735-da-var-julaften-overst%C3%A5tt/#findComment-801096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god jul Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vi bare koser oss vi... Lille julaften var snuppa på 4 1/2 og jeg på lunsjpiknik ved stranda (jada, vi har flytta til verdens herligste sted...og bor bare et par hundre meter fra stranda *glise*) Nesten ingen ute, men vi hadde såå god tid! Julaften spiste vi alle tre julegrøt hjemme, og så var vi til middag og pakkeåpning hos mor, sammen med både snuppas oldemor, tante og onkel i tillegg. Idag har vi bare daffet og kost oss. 4åringen har lekt med de nye lekene, jeg har hørt den nye 80tallsplata om og om igjen (jada, det var en topp julegave...mimre mimre...), og i ettermiddag tok vi med oss pepperkakehuset til stranda og spiste det mens vi så på bølgene som rullet innover mot den lyse stranda. Nå kom vi nettopp fra et kort besøk hos min bror, svigerinne og tantebarn, og jeg sitter her og taster mens brøddeigen hever... Vi har det kjempedeilig! Jeg er så lykkelig fordi vi har flyttet hit! Dette er det beste stedet, og det er deilig å ha juleferie og gooood tid... hilsen hjemflyttet stavangerjente Er det sola-stranden du snakker om eller en strand i syden?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130735-da-var-julaften-overst%C3%A5tt/#findComment-801123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det sola-stranden du snakker om eller en strand i syden?? Det er ikke en strand i syden, det er i Norge. Men en strand er det, til de grader... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130735-da-var-julaften-overst%C3%A5tt/#findComment-801470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.