Jake1365380469 Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Bruker 375 mg efexor depot. Hadde visst mye å gå på ved 300 mg - iflg. blodprøve. Etter en tøff begynnelse følte jeg at medisinen begynte å virke. Men nå, etter eksamen og etter endt skoleår, er det ille igjen. Drog hjem der jeg har bodd store deler av livet, og nå er det vondt. Så jeg forstår jo at det er situasjonsbetinget hvordan jeg har det. Men hvor mye av "jobben" skal medisinene alene gjøre? Betyr dette tilbakefallet at jeg bør prøve noe annet, eller at jeg må tåle denne perioden, og at det hadde vært enda verre uten medisin? Jeg går til samtale ukentlig..... Noen synspunkter/erfaringer? 0 Siter
goete Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Hei. Psykiatrikern min sier at medisiner hjelper cd 25 % på lidelsen og så må psykoterapi gjøre resten av jobben. Vet ikke om det er riktig, men merker ihvertfall at medisinene virker mere eller mindre avhengig av "dagsformen" eller hvis det er vanskelige perioder er det som ikke medisinene virker slik de skal, men de gjør det sikkert uten at jeg er klar over det. God jul 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.