Gå til innhold

mindre fett på kroppen!!

pilde_m

Anbefalte innlegg

heisann er en jente på 18 som sliter med problemer som de fleste 18åringer. bare det å forandre litt på kroppen ville hjulpet mye på selvbildet. trener fast 4 ganger i uken(håndball) og oftest 2-3 ganger i helse studio. det blir for det meste kondisjon, men ønsker å stramme opp mage og lår. som sagt er jeg håndball spiller og kroppen preges av det, har en muskuløs kropp. vil vel bli mindre og mer feminin. er 170 høy og veier 70 kg, syntes det er mye i tall, men er ikke spiesielt stor. er musklene som spiller meg et puss tror jeg???

er det noen som kan hjelpe meg med å på vekk/stramme opp mage og lår.. og pliiis ikke si knebøy.. (har kneskade)

mange klemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det skal vel alltid være noe som en ikke er fornøyd med når en er litt kroppsfiksert;-) men at du veier 70kg skal du se bort fra,ja det er mange kilo eksta og hente i om du er muskuløs,muskler veier mer en fett,og ben byggningen din kan være kraftig.

du får hive deg på en step maskin om du har vondt kne, den tar bra på rumpe og lår og er med litt på og "flate" magen og forbrenner jo en del på det oxo. men om du så tar kenbøy så trenger du ikke ha så tunge vekter på, kjør det helt lett,er god trening det oxo,tren sit-ups og tren rygg/korsrygg,da får du en rak fin holdning oxo noe som gjør magen både ser og blir flatere av. og selvfølgelig må du se hva du spiser,spis sundt og mange måltid,holder selv på med bygging og spiser 6 måltid til dagen,dette for og få i meg nok karbo og protein og for og holde forbrenningen oppe,spiser du få måltid om dagen påvirker dette forbrenningen. man skal slite for og få og for og beholde en flat fin mage,heldige di som bare har det liksom,så blir du fornøy med problemene dine etterhvert så husk og tren dem,mange tror at når du første har blitt sånn så trenger man ikke trene mer. men trener jo en del håndball så jeg og syns faktisk han/hun som trener dere faktisk burde vite litt om slikt,trener du på et gym så ikke vær redd gå bort og snakk med "gutta" ;-) kansje den største du ser,hender faktisk at vi store gutta er kozelige,vi banker ikke bare gammle damer, og vet litt om trening og kosthold. dette var min enkle versjon,kan få det mer avansert om du vil.

men stå på og tren du,får som fortjent med tiden,Rom ble ikke bygget på en dag vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skal vel alltid være noe som en ikke er fornøyd med når en er litt kroppsfiksert;-) men at du veier 70kg skal du se bort fra,ja det er mange kilo eksta og hente i om du er muskuløs,muskler veier mer en fett,og ben byggningen din kan være kraftig.

du får hive deg på en step maskin om du har vondt kne, den tar bra på rumpe og lår og er med litt på og "flate" magen og forbrenner jo en del på det oxo. men om du så tar kenbøy så trenger du ikke ha så tunge vekter på, kjør det helt lett,er god trening det oxo,tren sit-ups og tren rygg/korsrygg,da får du en rak fin holdning oxo noe som gjør magen både ser og blir flatere av. og selvfølgelig må du se hva du spiser,spis sundt og mange måltid,holder selv på med bygging og spiser 6 måltid til dagen,dette for og få i meg nok karbo og protein og for og holde forbrenningen oppe,spiser du få måltid om dagen påvirker dette forbrenningen. man skal slite for og få og for og beholde en flat fin mage,heldige di som bare har det liksom,så blir du fornøy med problemene dine etterhvert så husk og tren dem,mange tror at når du første har blitt sånn så trenger man ikke trene mer. men trener jo en del håndball så jeg og syns faktisk han/hun som trener dere faktisk burde vite litt om slikt,trener du på et gym så ikke vær redd gå bort og snakk med "gutta" ;-) kansje den største du ser,hender faktisk at vi store gutta er kozelige,vi banker ikke bare gammle damer, og vet litt om trening og kosthold. dette var min enkle versjon,kan få det mer avansert om du vil.

men stå på og tren du,får som fortjent med tiden,Rom ble ikke bygget på en dag vettu.

tusen takk for svar. det var oppløftende å høre, ihvertfall nå i jule dager.. du får kose deg i kveld og ha et godt nytt år..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen du. har et nytt spm til deg. trener nede på SATS og der har de en trenings maskin som er det samme som liggende knebøy.. vil den gi den samme effekten som stående? føler ikke denne belaster kne/rygg på samme måte.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen du. har et nytt spm til deg. trener nede på SATS og der har de en trenings maskin som er det samme som liggende knebøy.. vil den gi den samme effekten som stående? føler ikke denne belaster kne/rygg på samme måte.. klem

hei og godt nyttår.

joda den maskinen kan du godt trene,er favoritten min den til og få volum på låra mine, men husk og ikke "stiv av" knærne på toppen,ha en liten bøy på de, da for og spare belastningen knea vil få om du stiver helt av,og ikke ta den for langt ned,for langt ned så vil låra få litt hvile og det må jo ikke skje ;-) og rumpa har en tendens til og bli litt for fort stor om du kjøre den øvelsen for langt ned, ikke gå lengre ned en at lår og legger står i en vinkel på 90 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...