Gå til innhold

Jeg driter i "Maud Angelica" og co....

Anbefalte innlegg

Gjest Kongehusnedenomoghjem

Nettavisen har som førsteoppslag at denne ungen oppførte seg "som en engel i kirken"!!!

Men faen, det driter da vel vi i!?!?!!1Hvorfor i helvete har de det som førsteoppslag i avisa?????*Gulp*den ungen intresserer ikke de fleste av oss, så det er sagt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130764-jeg-driter-i-maud-angelica-og-co/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hva som er hovedoppslaget i en avis, vil det være en andel av leserne som gir blanke faen i temaet for oppslaget. Hvis du ikke er interessert, så les en annen artikkel (eller en annen avis) da vel.

Kongehuset interesserer ikke meg noe særlig heller, men jeg tar da ikke på vei av den grunn.

Annonse

Øhøyh!!! Driter vi i Maud Angelica? Slett ikke! Det var med stor interesse jeg studerte bildene. Jeg kom fram til at ungen ligner på kronprins Haakon. Hadde ikke hennes stolte mor litt mistenkelig mye mage, forresten? Ja?

Jeg studerte dem også, men kom frem til at hun dessverre lignet mer på Ari enn sin mor.

Øhøyh!!! Driter vi i Maud Angelica? Slett ikke! Det var med stor interesse jeg studerte bildene. Jeg kom fram til at ungen ligner på kronprins Haakon. Hadde ikke hennes stolte mor litt mistenkelig mye mage, forresten? Ja?

Mange småbarnsmødre har "litt mye" mage...men det er ikke nødvendigvis barn inni der :o)

Annonse

"oppførte hun seg helt eksemplarisk og ga knapt fra seg en lyd i den fullsatte kirken", melder NTB.

Det at Nettavisen skriver om Maud Angelicas kirkebesøk kan jeg leve med. Det jeg misliker er det de skriver om den eksemplariske oppførselen som kvalifiserer til betegnelsen "engel". Betyr det at alle de små babyene som gråter i kirken oppfører seg som små djevler?

Liker å lese om adelen jeg - men svenskene har mer spennende historie i så måte. Alt er snakk om forskjellige interesser. Jeg kunne jo skreket over meg over fotballen - men det er den eneste trimen jeg får - hopper over sportssidene i avisene :-) - og de er det fler av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...