Gjest notnicknow Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 I høst hadde jeg kontakt med en person som tydeligvis fikk meg i vrangstrupen. Jeg mottar daglig ørten søppelmail fra gudoghvermannsen som tilbyr alt ifra penisforstørrelse til bruktbiler og lån (!) og virus. Vet noen hvordan jeg får stoppet slike mailer? Jeg har brukt samme mailadresse i flere år, så jeg ønsker ikke å bytte. Synes forresten synd på den tullingen som bruker av tiden sin på å melde adressen min på alskens tilbud.... 0 Siter
Amiga Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 http://www.windows.no/p_mailwasher.php 0 Siter
snilen Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Hvis du har på preview vindu i epostleseren din, eller hele tiden unsubscriber deg fra diverse emaillister, så skriver du deg faktisk selv på disse listene! ved å vise at kontoen er aktiv, blir adressen din mye mer verdt! og du får enda mer søppel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.