Gå til innhold

Hauger med søppelmail

Anbefalte innlegg

Gjest notnicknow
Skrevet

I høst hadde jeg kontakt med en person som tydeligvis fikk meg i vrangstrupen. Jeg mottar daglig ørten søppelmail fra gudoghvermannsen som tilbyr alt ifra penisforstørrelse til bruktbiler og lån (!) og virus. Vet noen hvordan jeg får stoppet slike mailer? Jeg har brukt samme mailadresse i flere år, så jeg ønsker ikke å bytte. Synes forresten synd på den tullingen som bruker av tiden sin på å melde adressen min på alskens tilbud....

Skrevet

Hvis du har på preview vindu i epostleseren din, eller hele tiden unsubscriber deg fra diverse emaillister, så skriver du deg faktisk selv på disse listene!

ved å vise at kontoen er aktiv, blir adressen din mye mer verdt! og du får enda mer søppel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...