favn Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Neida, du var ikke fæl i det hele tatt. Favn er streng og kjapt oppe med pekefingeren, men aldri fæl. Julen har vært tilfredstillende vil jeg si, dertil rolig og stillferdig. Jeg forsøker å spise plass i kjøleskapet til dagens varer, men det ser mørkt ut. Ellers sliter jeg med en slags svak murring over pannen, siden jeg fant en god rødvin i går kveld og drakk den halve rett før sengetid. Har du det bra, kjære? Streng? Neeei... jeg er altfor soft, det er det som er saken. Det ble faktisk noen dråper her også i går, et behersket besøk på smekk fullt stamsted. Lett murring er ordet, men ikke verre enn at jeg var oppe før avkommet. Ser fram til papiraviser i dag samt det forbistrede kryssordet i LørdagsMagasinet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130780-krigsforbrytere-i-norsk-fengsel/page/3/#findComment-801782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.