Gå til innhold

nutriletsjokolade på øvelser

tullball1365380062

Anbefalte innlegg

tullball1365380062

matutvalget vi har på øvelse i militæret er så som så, og jeg må være ganske sulten for at jeg skal ete den maten vi får. så kom jeg på en ting: en på rommet mitt kjøper stadig nutrilettsjokolader og går og gomler på det. jeg smakte på det og det smakte jo nesten like godt som vanlig sjokolade. dessuten var det mye mer mettende enn godteri og det er jo laga for å erstatte et måltid, så det burde vel være mye mer næring i det enn vanlig godteri som de andre mer eller mindre lever av på øvelsene. sunt er det vel ikke, men kroppen tar vel ikke skade av å leve på nesten bare nutrilettskjokolade i en uke? er det noen farer med det?

og en annen ting. er det bortkasta å trene styrke om kvelden hvis du ikke får spist noe etterpå?

på forhånd takk for seriøse svar(hvis jeg får noen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...