tullball1365380062 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 matutvalget vi har på øvelse i militæret er så som så, og jeg må være ganske sulten for at jeg skal ete den maten vi får. så kom jeg på en ting: en på rommet mitt kjøper stadig nutrilettsjokolader og går og gomler på det. jeg smakte på det og det smakte jo nesten like godt som vanlig sjokolade. dessuten var det mye mer mettende enn godteri og det er jo laga for å erstatte et måltid, så det burde vel være mye mer næring i det enn vanlig godteri som de andre mer eller mindre lever av på øvelsene. sunt er det vel ikke, men kroppen tar vel ikke skade av å leve på nesten bare nutrilettskjokolade i en uke? er det noen farer med det? og en annen ting. er det bortkasta å trene styrke om kvelden hvis du ikke får spist noe etterpå? på forhånd takk for seriøse svar(hvis jeg får noen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.