tsofia Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Fatter ikke hvor jeg har denne optimismen fra. Jada jeg kan være litt deppa i løpet av dagen,men så hviler jeg og det er på'n igjen. Før var jeg deppa og sentimental i ukevis. Er ikke det lenger jeg.Hva har skjedd? Er jeg blitt frisk? Er på god veg i allefall. Har bestemt med for å ta trilafonene resten av livet likevel. Sån ellers. Det har vel kanskje med at jeg har et godt liv.Jeg forstår ingenting. Hvor er det blitt av depresjonen? 0 Siter
threzi Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Jeg hadde blitt super glad om jeg slapp å være deprimert. Fakitsk så har jeg strevet med depresjoner i tre år nå. Tror du skal se framover og ikke tenke på depresjon. Det ville jeg alle fall ha gjort. 0 Siter
tsofia Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Skrevet 27. desember 2003 Jeg hadde blitt super glad om jeg slapp å være deprimert. Fakitsk så har jeg strevet med depresjoner i tre år nå. Tror du skal se framover og ikke tenke på depresjon. Det ville jeg alle fall ha gjort. Ja jeg er superglad. Jeg har også vert moderat deprimert i mange år. 0 Siter
willow Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Ja jeg er superglad. Jeg har også vert moderat deprimert i mange år. nyt deg. håper du er frisk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.