Gjest Canola Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Noen som vet hvor lenge Toy's r us har åpent i dag? Den på Alnabru. Har nemlig en leke med feil på, og skulle ha byttet, men er også så dårlig i dag, så jeg vet ikke når jeg kommer meg avgårde. 0 Siter
Gjest ikke naiv Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Tror nok de er åpne til kl 1800 som vanlig er jo en vanlig lørdag idag. 0 Siter
naiv Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Tror nok de er åpne til kl 1800 som vanlig er jo en vanlig lørdag idag. Hvorfor har du tatt et nesten likt nick som meg? Jeg har hatt 'naiv' som nick ute på nettet i mange år. 0 Siter
Anki Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Hvorfor har du tatt et nesten likt nick som meg? Jeg har hatt 'naiv' som nick ute på nettet i mange år. Nesten likt? er vel stor forskjell på naiv og ikke naiv 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Hvorfor har du tatt et nesten likt nick som meg? Jeg har hatt 'naiv' som nick ute på nettet i mange år. Du kan ikke regne med å være den eneste på nett med et nick... 0 Siter
naiv Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Du kan ikke regne med å være den eneste på nett med et nick... Her inne på Dol kan jeg regne med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.