Gjest bebba Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Jeg synes diskusjonen herinne går i det samme for tiden. Friske diskusjoner foregår ikke lenger. Hvor er det blitt av det helseforumet som dette var opprinnelig? 0 Siter
Sør Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Hva forhindrer deg i å komme med "friske" emner til diskusjon? Eller forventer du bare å bli underholdt? Hva med å "gjøre noe med det", istedet for å syte? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Hva forhindrer deg i å komme med "friske" emner til diskusjon? Eller forventer du bare å bli underholdt? Hva med å "gjøre noe med det", istedet for å syte? Med vennlig hilsen Vet du hvor mange "friske" innlegg jeg har skrevet, men først nå følte du deg truffet. 0 Siter
Sør Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Vet du hvor mange "friske" innlegg jeg har skrevet, men først nå følte du deg truffet. Selvsagt vet jeg hvor mange "friske" innlegg du har skrevet. Tydeligvis ikke mange som var interessante nok til å bli store tråder. Og hvorfor skulle jeg føle meg "truffet"? Fordi du ikke liker det jeg skriver? Jeg har ikke bedt deg om å like det. Med vennlig hilsen 0 Siter
nanna Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Selvsagt vet jeg hvor mange "friske" innlegg du har skrevet. Tydeligvis ikke mange som var interessante nok til å bli store tråder. Og hvorfor skulle jeg føle meg "truffet"? Fordi du ikke liker det jeg skriver? Jeg har ikke bedt deg om å like det. Med vennlig hilsen Hehe. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Nok av helse på allmenmedisin, gynekologi og psyk-forum vel? 0 Siter
Sør Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Nok av helse på allmenmedisin, gynekologi og psyk-forum vel? Der er det vel mer *mangel* på helse! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Selvsagt vet jeg hvor mange "friske" innlegg du har skrevet. Tydeligvis ikke mange som var interessante nok til å bli store tråder. Og hvorfor skulle jeg føle meg "truffet"? Fordi du ikke liker det jeg skriver? Jeg har ikke bedt deg om å like det. Med vennlig hilsen Jeg har startet mange innlegg herinne som har blitt "store" tråder. Jeg tror ikke at du forstår det jeg skriver, eller at du velger å ikke forstå det. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Selvsagt vet jeg hvor mange "friske" innlegg du har skrevet. Tydeligvis ikke mange som var interessante nok til å bli store tråder. Og hvorfor skulle jeg føle meg "truffet"? Fordi du ikke liker det jeg skriver? Jeg har ikke bedt deg om å like det. Med vennlig hilsen Skrev jeg for øvrig noe om jeg likte det du skriver, eller om jeg mislikte det?????????????????? 0 Siter
Sør Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Jeg har startet mange innlegg herinne som har blitt "store" tråder. Jeg tror ikke at du forstår det jeg skriver, eller at du velger å ikke forstå det. Men hvorfor starter du ikke flere tråder da, istedet for å klage over andres tråder? Det er jo ikke slik at DOL kun kan ta 10 nye tråder per dag. Start en ny tråd, og hvis folk ønsker det så svarer de deg... Vanskeligere er det ikke... 0 Siter
Sør Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Skrev jeg for øvrig noe om jeg likte det du skriver, eller om jeg mislikte det?????????????????? Har jeg påstått det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Der er det vel mer *mangel* på helse! ;-) Med vennlig hilsen Nettopp. Og husk, jeg har henvist deg inn dit flere ganger. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Hehe. :råll: kler deg mye bedre! 0 Siter
Gjest godt svar u/t Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hva forhindrer deg i å komme med "friske" emner til diskusjon? Eller forventer du bare å bli underholdt? Hva med å "gjøre noe med det", istedet for å syte? Med vennlig hilsen . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.