BettyBlue Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Tips til eiendomsmeglersider? Jeg bruker finn.no/eiendom, notar.no og tinde.no. Finnes det noen oversiktsside eller har noen tips om andre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Du kan legge igjen mailadressen din på finn.no så sender de deg leiligheter som er aktuelle for deg. Ellers så lønner det seg å lese alle visningsbladene man får. Jeg fikk prospektet på den nye leiligheten tilsendt fra en megler jeg hadde lagt igjen adressen hos 1 uke før den ble lagt ut i avisen. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Jeg tror det er få meglere som ikke bruker enten finn eller tinde. Men her er i alle fall en oversikt, aner ikke om den er komplett eller ei... http://www.startsiden.no/kategorier/okonomi_og_naringsliv/bransjer/bolig_og_eiendom/eiendomsmeglere/index.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.