Gå til innhold

Jenter som ikke drikker, er jeg sær?

Anbefalte innlegg

Vet at det kanskje ikke er så normalt at 17 åringer ikke drikker alkohol, blant vennene mine er vi bare 3 stykker, og de to andre er avholds pga religion.

Jeg er ikke det, kan gjerne drikke vin, eller cider etc, men jeg har aldri skjønt poenget med å bli så sabla full!?

Jeg er en glad person, liker å feste, danse og finne på rare ting. Eneste forskjellen er at jeg som oftest husker alt jeg har gjort, mens vennene mine våkner i bakrus og med bondenager dagen etter.

Jeg kritiserer ikke dem altså. men hvordan ville du oppfattet en jente som ikke drikker?

Er jeg kjedelig og uinteressant i gutters øyne?

Altså..foretrekker dere å flørte med jenter som er "litt i farta" når dere er på fest?

Bare lurer jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130916-jenter-som-ikke-drikker-er-jeg-s%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold fast ved dine gode prinsipper. Du er utadvendt, har det morsomt og ikke minst - du har stil der sørpe fulle og vulgære ungjenter ikke har det.

Takk. Jeg har ikke tenkt å begynne å drikke altså, jeg bare lurer på om gutter tror jeg er sær og prippen fordi jeg ikke liker fyll..

Annonse

Drikking er sterkt overvurdert. Er selv på grensen av å være avholds jeg. Drikker litt vin og cider og øl en gang i blant, men gidder ikke lenger bli full. Jeg er akkurat den samme uansett, og har det ikke noe mer moro om jeg er full. Bortsett fra som du sier, at jeg slipper kvalme og hodepine og dagen derpå.

Vær deg selv du! Det viktigste er å ikke fordømme andre som drikker, at du respekterer at andre velger annerledes, at mange har glede av fyllerusen. Om du kritiserer andre for å drikke, og prøver å belære dem, det er da du vil få problemer med å være likt.

Bare vær deg selv du, det er jo slik du vil guttene skal like deg også vel? Du ønsker deg vel en gutt du kan være åpen ovenfor, og som liker deg for den du er og meningene dine og det du står for?

Drikking er sterkt overvurdert. Er selv på grensen av å være avholds jeg. Drikker litt vin og cider og øl en gang i blant, men gidder ikke lenger bli full. Jeg er akkurat den samme uansett, og har det ikke noe mer moro om jeg er full. Bortsett fra som du sier, at jeg slipper kvalme og hodepine og dagen derpå.

Vær deg selv du! Det viktigste er å ikke fordømme andre som drikker, at du respekterer at andre velger annerledes, at mange har glede av fyllerusen. Om du kritiserer andre for å drikke, og prøver å belære dem, det er da du vil få problemer med å være likt.

Bare vær deg selv du, det er jo slik du vil guttene skal like deg også vel? Du ønsker deg vel en gutt du kan være åpen ovenfor, og som liker deg for den du er og meningene dine og det du står for?

Takk for svar. Jeg fordømmer ikke folk som drikker, kan jo synes det er slitsomt å være sammen med kjempefulle folk, men det betyr jo ikke at jeg kritiserer dem for det.

Man er jo forskjellige :)

Takk for svar. Jeg fordømmer ikke folk som drikker, kan jo synes det er slitsomt å være sammen med kjempefulle folk, men det betyr jo ikke at jeg kritiserer dem for det.

Man er jo forskjellige :)

Nettopp! Du trenger jo ikke flørte med de fulleste guttene når du er på fest da, for med dine holdninger ønsker du kanskje ikke en gutt som synes det er veldig viktig å bli ordentlig full minst en gang i uken? Det finnes gutter som ikke drikker hver helg også vet du.

Nettopp! Du trenger jo ikke flørte med de fulleste guttene når du er på fest da, for med dine holdninger ønsker du kanskje ikke en gutt som synes det er veldig viktig å bli ordentlig full minst en gang i uken? Det finnes gutter som ikke drikker hver helg også vet du.

Jeg vet.

Men noen gutter er jo veldig allrighte selv om de er dritings iblant ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...