Gå til innhold

Vær så snill - en eller annen..

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt meg for at jeg endelig skal gå å sjekke meg for kjønnssykdommer. Har legeskrekk, så det har ikke vært en veldig lett avgjørelse. Jeg er for tiden på besøk hos slektninger, så jeg skal gå til Volvat (i Østfold) i morgen. Poenget er bare at der er resepsjonen helt ute ved venteværelset, og ifølge min tante er det alltid mange folk som venter der. Hvordan i all verden skal jeg få guts nok til å si at jeg vil bli sjekket for kjønnssykdommer, når det sitter en haug av folk og hører på?

Kan jeg forvente å få time med en gang på Volvat, eller må jeg belage meg på å vente noen timer eller kanskje komme tilbake en annen dag?

På forhånd, tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130920-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-en-eller-annen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...