Gjest sarkasma Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 finst psykiatere i andre fag enn psykiatri? 0 Siter
avil Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Psykiatere er leger med spesiale innen psykiatri. Akkurat som det fins leger med kirurgi eller andre spesialer i resten av helsevesenet. 0 Siter
Gjest sarkasma Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Psykiatere er leger med spesiale innen psykiatri. Akkurat som det fins leger med kirurgi eller andre spesialer i resten av helsevesenet. kirurg i kirurgi for eksempel, eller ortoped i ortopedi? *s* Neida, jeg syntes bare det var litt artig at nhd er psykiater i psykiatri 0 Siter
avil Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 kirurg i kirurgi for eksempel, eller ortoped i ortopedi? *s* Neida, jeg syntes bare det var litt artig at nhd er psykiater i psykiatri De er leger, ikke lærere. *s* *unnskylder nhd's manglende eleganse i valg av presentasjon* 0 Siter
Gjest doh Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 kirurg i kirurgi for eksempel, eller ortoped i ortopedi? *s* Neida, jeg syntes bare det var litt artig at nhd er psykiater i psykiatri Han er psykiater i psykatri-forumet på dol. Ikke i psykiatri. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Dersom det finnes en uklar presentasjon, ber jeg om at du henviser til denne. Vil gjerne rette opp feil. 0 Siter
Gjest flammefugelen Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 De er leger, ikke lærere. *s* *unnskylder nhd's manglende eleganse i valg av presentasjon* Det var nå også en diskusjon.... 0 Siter
Gjest eval Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Dersom det finnes en uklar presentasjon, ber jeg om at du henviser til denne. Vil gjerne rette opp feil. I dette innlegget fra deg står det med rød skrift: "NHD, psykiater i Psykiatri". "Psykiatri" er vel der en forkortelse for "Psykiatri-forum". Så vidt jeg skjønner er det formuleringen ""psykiater i psykiatri" som forvirrer. 0 Siter
Gjest sarkasma Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Dersom det finnes en uklar presentasjon, ber jeg om at du henviser til denne. Vil gjerne rette opp feil. Det var nok jeg som var litt trangsynt eller noe. Det står at du er psykiater i psykiatri. Jeg kom bare ikke på at psykiatri kanskje stod for psykiatri-forum, og syntes det var litt rart. Tenkte på psykiatri som mer fagområde/lære eller hva det heter (ikke så presis jeg heller nei..), som psykologi, ortopedi, geriatri, pediatri osv.. Men det synest ikke så rart nå etter en forklaring fra doh. Det er et godt tiltak dette , samme hva som står som din tittel! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.