Gå til innhold

Nå blir jeg redd snart!

Anbefalte innlegg

dette er mitt nick

Ok! Nå sier jeg det bare akkurat sånn jeg føler det. Kommer kanskje til å angre seinere, med det driter jeg i faktisk. Jeg har en stor følelse at folk skjønner hvem jeg er her inne! Merker det på de mld jeg skriver som jeg ikke får svar på. Nils Håvard kjenner sikkert mine tidligere behandlere og derfor trenger han ikke svare meg, for han visste det jeg skrev fra før av. Da spør dere sikkert om hvorfor jeg gidder å skrive her. Fordi jeg var ikke sånn for noen dager siden, og jeg klarer ikke stoppe meg selv snart. Faen, er jeg hyper eller hva skjer: var opp og vaska huset til kl 5 i natt. Hvis noen virkelig vet hvem jeg er så synes jeg de kan si det med en gang! Det er jævlig å føle at noen følger med på hva du skriver, og skjønner sammenhengen, altså hvem du er. Beklager hvis jeg virker sur. Er bare utrolig sliten i hodet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131025-n%C3%A5-blir-jeg-redd-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet ikke hvem du er.

Kan de tankene du har om dette være paranoide?

Er du hypoman, kanskje? Spør fordi du er oppe midt på natta og vasker. Det kan følge med paranoide tanker når en har det slik.

Er selvfølgelig ikke utenkelig at noen kan skjønne hvem du er, men du har ikke skrevet så mye her under samme nick?

Håper du blir bedre snart, da. :D

Jeg vet ikke hvem du er.

Ikke bry deg om de tullingene som skriver mye rart om slike ting her inne, noen synes visst det er morsomt.(Spill med ulike nick, lurespørsmål for å teste folks reaksjoner etc) Jeg synes denne formen for "humor" i alle fall kunne holde seg utenfor psykiatri forum.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...