Gå til innhold

Deprimert/Frustrert

Gjest en gutt på 26 år

Anbefalte innlegg

Gjest en gutt på 26 år

Hei, jeg er en gutt på 26 år. Jeg lekker av og til sæd på nettene helt av seg selv. (automatisk). Jeg klarer ikke å få nok søvn. Er urolig hele veien. Føler frustrasjon og angst. Jeg blir frustrert av små ting som man pleier å se bort fra. Jeg har til nå skadet meg fysisk flere ganger på grunn av frustrasjon. Har tanker om selvmord. Håret mitt har begynt å bli tynnere og jeg har fått øye på en god del gråe hårstråer. Jeg har i tillegg øresus. Det suser hele veien i ørene mine. Har hodepine for det meste og klarer ikke å konsentrere. Jeg føler kraftig trykk i hodet mitt. Får kraftige spenninger bak begge ørene. Jeg har fått time hos en lege som er øre spesialist. Skal få sjekket hørselen. Kan dere vennligst hjelpe meg. Jeg var et menneske som var veldig målbevisst og glad i livet men, nå er det faktisk helt motsatt. Ser frem til å høre fra Dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131121-deprimertfrustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...