Gå til innhold

Pinnekjøtt.

Gjest mor-til-gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest et tips bare...

Linken du viser til er rent hysteri.

Du svarer ren svada på et seriøst spørsmål fra en som spør om to av årets 365 dager. Nettopp julaften og nyttårsaften.

Tenkte bare på at det stod hvor mange kalorier det var i det der, ikke for noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes massevis av alt - såvel næring som kallorier.

Og hva så?

Du snakker om to av årets 365 dager.

Du har minst 360 middager å glede deg til i 2004.

Noen magre, noen feite, noen sunne, noen usunne, noen er kjedelige, noen er morsomme...

Det er fint du har fokus på ting, men ikke la det ta overhånd. Det handler om ballanse.

Ha et flott og godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler at jeg har økt flere størrelser. Det ene måltidet etter det andre, spiser i ett sett. Drikker og spiser, er stinn hele dagen. Får i meg sikkert 3000 kalorier daglig. Men pytt, det er jo bare èn gang i året da ;-)

Nettopp!

Nyt det - og Nyco funker bedre enn Samarin.

Det er bare noen dager i årets 52 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!

Nyt det - og Nyco funker bedre enn Samarin.

Det er bare noen dager i årets 52 uker.

Ja, og snart er det slutt for denne gang. Så nå gjelder det å hive inn på ;o)

Tror fredag passer bra for pinnekjøtt-middag nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og snart er det slutt for denne gang. Så nå gjelder det å hive inn på ;o)

Tror fredag passer bra for pinnekjøtt-middag nr. 2.

I kveld var det gravet elgfilét, Saltbakt torsk, kalvesky, gulrot/purreløk salat, kokte poteter. Tilslørte bondepiker. I morra er det: Oksehalesuppe, Gås, julienne, brocolli, frisk frukt/champagnesorbet. torsdag blir det vel ikke no'... :-) Ikke fredag heller... men lørdag blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor-til-gutt

Nettopp - reodor fedon og dritt og møkk...

Ta det rolig:-))) Jeg lurte bare, egentlig ingenting annet.

Her spises det til jeg triller innpå sofaen..hehe:-)

Ellers i året går det i enklere kost.

Jeg har faktisk tatt av 20 kilo bare ved å legge om kostholdet, og det føles deilig. Jeg jogger hver dag 3 km, fordi det gir meg så mye energi.

Jula berøres ikke av mager kost, nix! Masse deilige middager og sjokolade, men jeg har faktisk ikke lagt på meg et gram. Tren, og hold forbrenningen oppe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...