Gjest Carolin Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Hei! Har dere boktips til meg som handler om psykiske lidelser som depresjon, personlighetsforstyrrelser og relaterte emner? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Den nye Lærebok i psykiatri av Dahl, Alv A og Malt, Ulrik dekker alt det du spør om og litt til. 0 Siter
Gjest flammefugelen Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Den nye Lærebok i psykiatri av Dahl, Alv A og Malt, Ulrik dekker alt det du spør om og litt til. Kirsten Rassmusen og Randi Rosenquist:Rettspsykiatri. Alv A Dal m.fl: Sjarmør og tyrann ( bok om psykopati). ...håper jeg greide å skrive alle navnene riktig denne gangen.... 0 Siter
Gjest cerruti 1881 Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hei! "lykketyvene", husker ikke av hvem... Ellers romanene "de gales hus" og "prozac nation" 0 Siter
toci Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hei! I julen har jeg pløyd gjennom "I et annet lys" og "De gales hus" av Karin Fossum, og "Prozac Nation" av Elisabeth Wurtzel. De to første er virkelig å anbefale. Den siste tror jeg er bedre om du leser den på engelsk. En forferdelig dårlig norsk oversettelse, gjorde boken treg. Innholdet ellers er interessant og oppklarende! 0 Siter
Gjest eval Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hei! "lykketyvene", husker ikke av hvem... Ellers romanene "de gales hus" og "prozac nation" "Lykketyvene" er skrevet av Berge og Repål. Det er en selvhjelpsbok om depresjon. Av fagfolk, men praktisk og med konkrete forslag. Berge og Repål har også skrevet "Trange rom og åpne plasser" - om angst, fobier, panikkangst osv 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Kirsten Rassmusen og Randi Rosenquist:Rettspsykiatri. Alv A Dal m.fl: Sjarmør og tyrann ( bok om psykopati). ...håper jeg greide å skrive alle navnene riktig denne gangen.... Andrew Solomon: Mørke midt på dagen (om depresjon) Hannah Green: Jeg lovet deg aldri en rosenhave (schizofreni) 0 Siter
Gjest Rune Fardal Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Kirsten Rassmusen og Randi Rosenquist:Rettspsykiatri. Alv A Dal m.fl: Sjarmør og tyrann ( bok om psykopati). ...håper jeg greide å skrive alle navnene riktig denne gangen.... testing test 2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.