Gå til innhold

Forfetnings-piller?

Tor_v87

Anbefalte innlegg

Hei, det var bare dette forumet som jeg såg som relevant når jeg bladde nedover. Håper du kan svare på spørsmålet mitt:

I d siste så har det jo vert massevis med reklamer om hvordan en kan gå ned i vekt. Men, jeg har utrolig høy forbrenning, og lurte på om det finnes metoder hvor en kan forminske forbrenningen sin med? Om dette finnes. Hvis nei, tror du det vil komme i fremmtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun René Zellwegger spiste masse pizza og drakk mye milkshake.

Ikke så lurt kanskje...:-)

En ting er jo at fettet ikke legger seg utenpå, det kan jo likevel legge seg på innsiden av blodårene og det er jo litt kjipt i lengden.

Lære seg litt om ernæring er sikkert lurt. Finn sunn mat som har høyt energinnhold og kjør på. Nøtter, Avokado, Mais, Bananer, etc. etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...