Tor_v87 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei, det var bare dette forumet som jeg såg som relevant når jeg bladde nedover. Håper du kan svare på spørsmålet mitt: I d siste så har det jo vert massevis med reklamer om hvordan en kan gå ned i vekt. Men, jeg har utrolig høy forbrenning, og lurte på om det finnes metoder hvor en kan forminske forbrenningen sin med? Om dette finnes. Hvis nei, tror du det vil komme i fremmtiden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et tips bare... Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nei. Spis, spis og spis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagonelle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hun René Zellwegger spiste masse pizza og drakk mye milkshake. Ikke så lurt kanskje...:-) En ting er jo at fettet ikke legger seg utenpå, det kan jo likevel legge seg på innsiden av blodårene og det er jo litt kjipt i lengden. Lære seg litt om ernæring er sikkert lurt. Finn sunn mat som har høyt energinnhold og kjør på. Nøtter, Avokado, Mais, Bananer, etc. etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.