Gjest nesten lett overvektig Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kan noen gi meg motivasjon til å slanke meg? Jeg er ikke direkte overvektig, men har bare godt av å kvitte meg med noen kilo. Men hvordan får jeg motivasjon til det? Noen råd? Vær greie og ikke gi stygge svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iznowgood Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hva med å se deg i speilet? Jeg vil tro at motivasjon må komme innenifra, fra deg selv og dine egne ønsker. Jeg kikket i speilet for ett år siden og dèt var motivasjon nok for meg. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Om du ikke er motivert, bør du kanskje ikke slanke deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pilde_m Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hei du! skjønner akkurat hva du mener. jeg sliter med akkurat det samme. er ikke dirkete overvektig men har lyst på litt strammere kropp her og der..jeg trener på på SATS, der syntes jeg det er gøy å gå, og jeg trives med de som jobber der og kan variere mellom egentrening og være med på timer (spinning, aerobic, styrke, core puls) alt ettersom hvilke humør jeg er i.. noen ganger er det ikke så kjekt å gå ned, ført og framst fordi jeg ALDRI ser resultater.. alle snakker om at de har gått ned 4-5 KG bare ved å gjøre ditten og datten.. men slik er det aldri for meg samme hvor mye jeg trener. jeg er 170 høy og veier 70 KG. trener 4 ganger i uken(håndball) og 4 ganger i uken(SATS) men aldri blir jeg 50 KG.. jaja.. er førnøyd med meg selv.. men bare litt til??..vanskelig.. håper du skjønner at det er flere enn deg der ute..smiler.. klem..ps.er 19 år.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no problem Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hei du! skjønner akkurat hva du mener. jeg sliter med akkurat det samme. er ikke dirkete overvektig men har lyst på litt strammere kropp her og der..jeg trener på på SATS, der syntes jeg det er gøy å gå, og jeg trives med de som jobber der og kan variere mellom egentrening og være med på timer (spinning, aerobic, styrke, core puls) alt ettersom hvilke humør jeg er i.. noen ganger er det ikke så kjekt å gå ned, ført og framst fordi jeg ALDRI ser resultater.. alle snakker om at de har gått ned 4-5 KG bare ved å gjøre ditten og datten.. men slik er det aldri for meg samme hvor mye jeg trener. jeg er 170 høy og veier 70 KG. trener 4 ganger i uken(håndball) og 4 ganger i uken(SATS) men aldri blir jeg 50 KG.. jaja.. er førnøyd med meg selv.. men bare litt til??..vanskelig.. håper du skjønner at det er flere enn deg der ute..smiler.. klem..ps.er 19 år.. Når du trener såppas mye er grunnen til at du ikke går ned i vekt kun at dun inntar for mange kalorier. Spis mindre..enkelt og greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Spis sunn mat. Mye motivasjon kan komme automatisk når man legger om kosten. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cream Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du skal se deilig ut på stranden til sommer'n! Du får en sunn kropp som er den beste livsfosikringen du kan gi deg selv! Du vil få et bedre selvbilde! Du vil få hete blikk fra menn/damer(?) på gata! Du vil få masse energi! Alt i alt,du vil føle deg TOPPEN! ;-) Håper det hjelper... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Alt for mange som vil slanke seg, vil så gjerne gå fort ned i vekt. Ta tiden til hjelp og vær fornuftig. Begynn i det små, bygg deg opp en god rutine. Ikke vær for streng med deg selv. Jeg er faktisk sikker på at du vil klare det....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nesten lett overvektig Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Spis sunn mat. Mye motivasjon kan komme automatisk når man legger om kosten. Lykke til! Problemet er at det smaker mye bedre med sjokolade enn frukt og grønnsaker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Problemet er at det smaker mye bedre med sjokolade enn frukt og grønnsaker! Problemet er vel heller at du er mer vant til sjokolade enn frukt? Det er ofte slik at det man er vant til, smaker best. Trapp ned på sjokoladen, og øk fruktmengden. Hilsen ei som vet hva hun prater om, og nå blir kvalm av en hel sjokolade 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pilde_m Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Når du trener såppas mye er grunnen til at du ikke går ned i vekt kun at dun inntar for mange kalorier. Spis mindre..enkelt og greit. hei du.. det kan godt hende.. men føler jeg er sulten hele tiden.. trenger jo mat til å forbrenne..??eller gjør jeg ikke? har du noen tips til hva som er "nok" og spise på en dag? skal prøve å kutte ut godteriene nå.. spiser ikke så usunn mat.. og drikker ikke brus.. klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuzzy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hei du.. det kan godt hende.. men føler jeg er sulten hele tiden.. trenger jo mat til å forbrenne..??eller gjør jeg ikke? har du noen tips til hva som er "nok" og spise på en dag? skal prøve å kutte ut godteriene nå.. spiser ikke så usunn mat.. og drikker ikke brus.. klem Hvis du er 170 cm høy, så går du kanskje ikke ned til 50 kg fordi det er for lav vekt til deg..?? BMI: vekt/høyde*høyde 50/170*170 = 17, altså ville du blitt undervektig. Dessuten veier muskler mer enn fett, så kanskje du er "for veltrent" til å veie 50 kg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.