Gjest nesten lett overvektig Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kan noen gi meg motivasjon til å slanke meg? Jeg er ikke direkte overvektig, men har bare godt av å kvitte meg med noen kilo. Men hvordan får jeg motivasjon til det? Noen råd? Vær greie og ikke gi stygge svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagonelle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bare vær sikker på at du i det hele tatt trenger å gå ned i vekt da. Og vær sikker på at du vil ned i vekt for de riktige grunnene. Som regel vil det at en ikke har det 100% bra også medføre at en føler seg tjukk. Og da er det ikke vekta en må gjøre noe med. Min motivasjon er: Klærne strammer ikke hurra, hurra, hurra! Jeg føler meg lett, frisk og sunn. Gøy, gøy. Det er lett å finne klær som passer. Jeg har masse energi! Huden er ren og klar, sterke negler, blankt hår. Jeg blir nesten aldri syk. Og hvordan holder jeg meg slank og frisk og sunn? Det som fungerer for meg er å være litt smart, dvs. ikke stole på selvdisiplin men vite litt hvordan kroppen fungerer og også å innrette dagen slik at det blir enklere å spise sunt og trene. Viktigste er å spise ofte (HVER 3. TIME) og inkludere frukt og grønt i hvert eneste måltid. Vær aktiv i hverdagen. Vit at skal du få trent så må du gjøre noe du liker å holde på med, ellers blir det bare ikke gjort. Aerobic, sykling, svømming? mvh L. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.