Gå til innhold

Omega 3

Gjest Vegetarianeren

Anbefalte innlegg

Gjest Vegetarianeren

Jeg har vært vegetarianer i fem år, men på disse fem årene har jeg ikke fått i meg Omega 3 fordi det er fiskeolje. Folk som ikke er vegetarianere kan kanskje synes at dette er litt rart, men jeg vil ikke spise noe som har noe animalsk fett i seg. Er det noen som vet om en annen Omega 3-kilde en fiskeolje eller andre animalske produkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vegetarianeren

Linfrøolje inneholder omega 3.

Jeg har hørt at linfrøolje inneholder Omega 3, ja... Men hva skal jeg ha den i? Jeg kan ikke drikke rett fra flasken!! Vet du om det finnes i pilleform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at linfrøolje inneholder Omega 3, ja... Men hva skal jeg ha den i? Jeg kan ikke drikke rett fra flasken!! Vet du om det finnes i pilleform?

Vet ikke om den finnes i pilleform Det går an å drikke den, 1 barneskje(tror jeg) daglig. Men den har en fæl smak og kan virke avførende på enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valnøtter har Omega 3.

Jeg tar også Udo's Choice olje som alternativ til tran.

2 ss hver dag og skyller ned med et glass vann eller juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linfrø kan blandes med youghurt eller du kan bake det inn i brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...