Gå til innhold

Gymform Quick Fitness?

Gjest JallaMann23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,har prøvd noe lignende for en tid siden! Og det var ubehagelig! Dessuten hjelper det ikke en dritt...måtte levere den tilbake å få igjen pengene! Men det var meg,da!

Men det finns mange andre måter å gjøre det på,jogge...senter...egentrening...++++.

Klikk deg inn på iform.no,så finner du masse tips!

Så kan du heller kos deg med pengene på andre måter?

Uansett,lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Fett på sidene du ikke får trent....

To ting må gjøres: Du må trene kardiovaskulært: altså aktiv trning tilstrekkelig lenge, for å brenne klaorier. I tillegg må du spise riktig.

Uansett hvor mange tusen situps, crunches eller andre mageøvelser du gjør,. reduserer ikke dette fettlaget.

Når det gjelder direkte trening av magemusklene på siden, kan du enkelt og greit legge en stang på nakken, med, armene over denne og vri overkroppen fra side til side.

Skrå situps er også bra.

men mage treningen i seg selv reduserer ikke fettmassen. Det gjør kun trening som brenner klaorier og et riktig kosthold.

TV-shop er tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taurus79

Jeg klikka på linken du hadde lagt ved. Da så jeg at det gjaldt nok et produkt fra "TV Flopp" Hold deg langt unna det er det samme som å kaste penga ut av vindu. Tenk kosthold, tren sit-up og ta en joggetur eller hvis du har mulighet 30 min ergometersykkel tre ganger i uka ( Tidlig på morgen gir best resultat) Etter noen måneder vil du se resultater..

Mitt råd er "ikke se på TVflopp

Det som irriterer mest er at de bruker modeller som aldrig ville benyttet seg av de apparatene i det hele tatt. Disse menneskene har trent studio eller lignende i mange år. NEsten så man kan kalle mye av dette for svindel. De lurer godtroende naive og uvitende mennesker til å kaste pengene ut av vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren kjøpte en Gymform Plus i et svakt øyeblikk, og har aldri handlet av TV Shop siden. Måtte selvfølgelig teste dette "greiene" selv, men ble veldig skuffet. Lappene mister festet etter noen få ganger, og de virker ikke alltid heller. Det verste var jo at selve "sentralen" rent fagmessig var en skandale. Som fagmann kan jeg si at elektronikken de bruker i disse direkte dårlig. De er verken designet for langvarig bruk eller god effekt.

Tror uansett at dette ikke løser problemet ditt. Det eneste en kan gjøre for å fjerne FETTET fra magen er å spise mindre og trene mer. Da mener jeg trening som forårsaker forbrenning av kalorier og ikke pumping av jern.. ;) Spis mindre kalorier enn det du forbrenner med trening, og resultatene vil ganske sikkert vise seg litt etter litt.

Lykke til, men styr unna TV-Shop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

apparatet fører til en muskelkontraksjon,men i og med at apparatet kun har en relativt lav frekvens - ca 80 Hz, vil den en aldri klare å tilføre nok strøm gjennom huden til at en vil få en sterk nok kontraksjon - det vil rett og slett bli for smertefullt. I de tilfellene der apparatet kan ha effekt, er i de tilfellene der personen selv ikke klarer å bevege muskulaturen, som ved lammelser. Men disse apparatene som virkelig fungerer har mye større frekvens, f.eks 4000 hz, ved så store frekvenser blir motstanden strømmen møter gjennom huden mye mye mindre og det blir der for mulig å sende inn store nok strømdoser uten alt for mye smerter. Så styr unna gymform! :-)

hilsen fysioterapeut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...