Synderela Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei, jeg har hørt at anabole steroide forandrer DNA og cellene... i tillegg til mange andre uønskete bivirkninger. Om DNA blir forandret, betyr at det er godt mulig at om en mann som har brukt anabole steroider vil lage barn, barnet kan bli født med funksjonshemming. Kan det stemme teorien min? Hilsen en kvinne som ikke vil lage barn med en mann som har brukt anabole steroider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TIAA Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hehe.. jaja jeg skal ikke si for mye da men,er jo litt oppstyr rundt steorider for tia og en del skremmsel propaganda som vel er greit nok, skal det gå ut på dna så må det misbrukes i ekstreme doser og i årevis,men tvile på at dokumentasjonen er noe særlig og høre på,er ikke så mye om det, funksjonshemmet barn er like sannsynlig at du får uten en mann som ikke har dopet seg,kjenner mange som har dopet seg MYE og har friske raske normale barn alle og en vær,men kjenner folk som ikke trener el doper som har funksjonshemmet barn, har selv en rask og frisk jente ;-) er selv en som trener litt bygging noe du nok forstår av mitt innlegg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synderela Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 hehe.. jaja jeg skal ikke si for mye da men,er jo litt oppstyr rundt steorider for tia og en del skremmsel propaganda som vel er greit nok, skal det gå ut på dna så må det misbrukes i ekstreme doser og i årevis,men tvile på at dokumentasjonen er noe særlig og høre på,er ikke så mye om det, funksjonshemmet barn er like sannsynlig at du får uten en mann som ikke har dopet seg,kjenner mange som har dopet seg MYE og har friske raske normale barn alle og en vær,men kjenner folk som ikke trener el doper som har funksjonshemmet barn, har selv en rask og frisk jente ;-) er selv en som trener litt bygging noe du nok forstår av mitt innlegg ;-) Ahaaaa.. Takk for svaret ) ja,det høres rimelig ut... men faktisk har jeg ikke lest noen ting om det.. det var bare èn ide av meg etter at jeg fikk vite at steroidene gå inn i dna. Hils fra meg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zira Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ahaaaa.. Takk for svaret ) ja,det høres rimelig ut... men faktisk har jeg ikke lest noen ting om det.. det var bare èn ide av meg etter at jeg fikk vite at steroidene gå inn i dna. Hils fra meg ) Nei, steroider kan ikke forandre dna. Du blir født og dør med akkurat den samme dna'en. Som TIAA sa så er det veldig mye snakk om steroider for tiden og det florerer av skremsels propaganda der ute. Og som TIAA sier så er sjansen for at en unge fødes med funksjonshemming like stor hos en som aldri har brukt dette som en som har det. Egenproduksjon av testo forsvinner når man går på sterodier/testo men vil etter en tid komme tilbake til sitt normale. Så du trenger da ikke være fast bestemt på å ikke få unge med en som har eller bruker steroider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synderela Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Nei, steroider kan ikke forandre dna. Du blir født og dør med akkurat den samme dna'en. Som TIAA sa så er det veldig mye snakk om steroider for tiden og det florerer av skremsels propaganda der ute. Og som TIAA sier så er sjansen for at en unge fødes med funksjonshemming like stor hos en som aldri har brukt dette som en som har det. Egenproduksjon av testo forsvinner når man går på sterodier/testo men vil etter en tid komme tilbake til sitt normale. Så du trenger da ikke være fast bestemt på å ikke få unge med en som har eller bruker steroider. okej, Zira, takk for svaret )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.