Gå til innhold

Kan du slette SDDs siste personangrep?


Gjest Tristamento

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Den som er med på leken, må vel tåle steken?

Jeg har fjernet en setning fra innlegget - ikke av hensyn til deg, men av hensyn til mennesker med psykiske lidelser.

Godt nyttår, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Den som er med på leken, må vel tåle steken?

Jeg har fjernet en setning fra innlegget - ikke av hensyn til deg, men av hensyn til mennesker med psykiske lidelser.

Godt nyttår, forresten!

Hei!

Mange takk -- da går jeg ut fra at dette gjelder for alle mine innlegg rettet mot SDD også?

...at den som er med på leken også får smake steken.

Noe annet er jo at SDD blamerer seg selv med sine mer eller mindre paranoide utsagn. Det bør du kanskje tenke på -- ikke av hensyn til meg, men av hensyn til SDD.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men triste, da. Her glir du vitterlig over i det patetiske.

Tenk at du, en penneknekt med selvhevdet distanse til personangrep og fokus stivt rettet mot sak, skal gi seg til og rope på sensuren.

Det hadde jeg virkelig ikke trodd, triste. Det er rett og slett skuffende.

Hva skyldes dette forfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Men triste, da. Her glir du vitterlig over i det patetiske.

Tenk at du, en penneknekt med selvhevdet distanse til personangrep og fokus stivt rettet mot sak, skal gi seg til og rope på sensuren.

Det hadde jeg virkelig ikke trodd, triste. Det er rett og slett skuffende.

Hva skyldes dette forfall?

Grip -- du misforstår.

Min intensjon var ikke å få SDDs innlegg slettet. Det tjener jo min sak best at hennes/hans latterlige innlegg blir stående.

Samtidig er det interessant å se hva Webmaster tåler av forsøk på ondskapsfulle innlegg -- så lenge de er rettet mot meg.

Nå har ikke SDD særlig injurierende kraft -- og jeg antar at det er det Webmaster legger til grunn for ikke å slette i denne omgang.

Verre er det at SDD blir stående som mer eller mindre paranoid.

Som samvittighetsfullt medmenneske er jeg bekymret for SDD.

Det burde du også være.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grip -- du misforstår.

Min intensjon var ikke å få SDDs innlegg slettet. Det tjener jo min sak best at hennes/hans latterlige innlegg blir stående.

Samtidig er det interessant å se hva Webmaster tåler av forsøk på ondskapsfulle innlegg -- så lenge de er rettet mot meg.

Nå har ikke SDD særlig injurierende kraft -- og jeg antar at det er det Webmaster legger til grunn for ikke å slette i denne omgang.

Verre er det at SDD blir stående som mer eller mindre paranoid.

Som samvittighetsfullt medmenneske er jeg bekymret for SDD.

Det burde du også være.

Vennlig hilsen

Jeg har ikke fulgt debatten og har ingen formening om de flestes psykiske helse, langt mindre noen bekymring.

Jeg registrerte bare at du ba om å få SDD's inserat slettet, men tar til etterretning at du ikke mente det du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Mange takk -- da går jeg ut fra at dette gjelder for alle mine innlegg rettet mot SDD også?

...at den som er med på leken også får smake steken.

Noe annet er jo at SDD blamerer seg selv med sine mer eller mindre paranoide utsagn. Det bør du kanskje tenke på -- ikke av hensyn til meg, men av hensyn til SDD.

Vennlig hilsen

"Mange takk -- da går jeg ut fra at dette gjelder for alle mine innlegg rettet mot SDD også?"

Hva får deg til å tro at webbis må se seg nødt til å slette noe du har skrevet til meg?

Jeg har aldri bedt h*n om det, og kommer ikke til å gjøre det.

Jeg har ikke injurerende kraft, men det er vi to om. For din del må det være trist å vite at jeg - JEG - blir tatt mer seriøst her enn deg.

Hadde det ikke vært for at jeg var meg og vet intensjonen bak mine innlegg, så hadde i hvert fall jeg syntes det var noe flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

"Mange takk -- da går jeg ut fra at dette gjelder for alle mine innlegg rettet mot SDD også?"

Hva får deg til å tro at webbis må se seg nødt til å slette noe du har skrevet til meg?

Jeg har aldri bedt h*n om det, og kommer ikke til å gjøre det.

Jeg har ikke injurerende kraft, men det er vi to om. For din del må det være trist å vite at jeg - JEG - blir tatt mer seriøst her enn deg.

Hadde det ikke vært for at jeg var meg og vet intensjonen bak mine innlegg, så hadde i hvert fall jeg syntes det var noe flaut.

SDD -- ta det med ro. Jeg har ikke deg i tankene her. Jeg tenker på de "moralens voktere" her på DOL, de som har startet den ene trådenm etter den andre med meg som tema.

Dine paranoide og løgnaktige utsagn er bare morsomme. Ikke nødvendig med senur av deg... *s*

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt debatten og har ingen formening om de flestes psykiske helse, langt mindre noen bekymring.

Jeg registrerte bare at du ba om å få SDD's inserat slettet, men tar til etterretning at du ikke mente det du skrev.

Han ba ikke om å få noe slettet - han skrev bare:

"Kan du slette dette innlegget fra SDD"

Så lenge du/dere mater denne krabaten, så må dere regne med at han trives her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Han ba ikke om å få noe slettet - han skrev bare:

"Kan du slette dette innlegget fra SDD"

Så lenge du/dere mater denne krabaten, så må dere regne med at han trives her.

Hei!

Innlegget ditt viser at du kanskje må minnes på noe -- eller kanskje du nå får anledning til å lære noe nytt!

Du må nødvendigvis se en ytring i større kontekst. Jeg antar at bare få ville tro at Webansvarlig faktisk ville ha slettet en løgnaktig påstand om meg -- hun/han har iallfall ikke gjort det hittil.

Men når jeg "ber" om det, så må hun/han offisielt vise at hun/han ikke gjør det.

Og det kan jo være greit å ha "i mente" senere.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innlegget ditt viser at du kanskje må minnes på noe -- eller kanskje du nå får anledning til å lære noe nytt!

Du må nødvendigvis se en ytring i større kontekst. Jeg antar at bare få ville tro at Webansvarlig faktisk ville ha slettet en løgnaktig påstand om meg -- hun/han har iallfall ikke gjort det hittil.

Men når jeg "ber" om det, så må hun/han offisielt vise at hun/han ikke gjør det.

Og det kan jo være greit å ha "i mente" senere.

Vennlig hilsen

Jeg siterer Terminator "Talk to the hand"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grip -- du misforstår.

Min intensjon var ikke å få SDDs innlegg slettet. Det tjener jo min sak best at hennes/hans latterlige innlegg blir stående.

Samtidig er det interessant å se hva Webmaster tåler av forsøk på ondskapsfulle innlegg -- så lenge de er rettet mot meg.

Nå har ikke SDD særlig injurierende kraft -- og jeg antar at det er det Webmaster legger til grunn for ikke å slette i denne omgang.

Verre er det at SDD blir stående som mer eller mindre paranoid.

Som samvittighetsfullt medmenneske er jeg bekymret for SDD.

Det burde du også være.

Vennlig hilsen

Du er nå søt også:

Sitat fra deg:

"Hei!

Jeg kommer til å be Webmaster om å slette innlegget ditt!

Her går du langt over streken."

Enda et sitat fra deg vedrørende slettinga:

"Min intensjon var ikke å få SDDs innlegg slettet."

Jeg vet du har ulike personligheter, vennen, og siden jeg vet at det er langt under beltestedet å bruke det mot deg, så skal jeg holde kjeft helt til jeg går over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Du er nå søt også:

Sitat fra deg:

"Hei!

Jeg kommer til å be Webmaster om å slette innlegget ditt!

Her går du langt over streken."

Enda et sitat fra deg vedrørende slettinga:

"Min intensjon var ikke å få SDDs innlegg slettet."

Jeg vet du har ulike personligheter, vennen, og siden jeg vet at det er langt under beltestedet å bruke det mot deg, så skal jeg holde kjeft helt til jeg går over streken.

Sånn kan det gå når alle stemmene inne i hodet får slippe til på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn kan det gå når alle stemmene inne i hodet får slippe til på en gang.

Jeg lurer på hvordan det foregår i praksis? Er det som med Gollum? Sitter han og krangler med seg selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Du er nå søt også:

Sitat fra deg:

"Hei!

Jeg kommer til å be Webmaster om å slette innlegget ditt!

Her går du langt over streken."

Enda et sitat fra deg vedrørende slettinga:

"Min intensjon var ikke å få SDDs innlegg slettet."

Jeg vet du har ulike personligheter, vennen, og siden jeg vet at det er langt under beltestedet å bruke det mot deg, så skal jeg holde kjeft helt til jeg går over streken.

Hei!

Etter at du ikke makter å fatte min lill tekniske manøver, skriver du:

"Jeg vet du har ulike personligheter, vennen, og siden jeg vet at det er langt under beltestedet å bruke det mot deg, så skal jeg holde kjeft helt til jeg går over streken."

...jeg vet ikke helt hva du forsøker å ytre; dine hjeleløse forsøk på å formulere deg (korrekt) er ikke akkurat kommunikasjons-fremmende.

Det er trist å se deg fremstå som mer eller mindre paranoid og kunnskapsmessig avmektig.

Du har trolig tatt det ille opp at jeg gang på gang har påvist at du ikke har belegg for det du forsøker å si.

SDD -- jeg lover å være mye mer forsiktig med deg i fremtiden... :)

Håper du får all den omsorg og hjelp du trenger.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg lurer på hvordan det foregår i praksis? Er det som med Gollum? Sitter han og krangler med seg selv? :)

Jeg ser for meg et bord meg 6 stoler, og at han flytter seg fra stol til stol.

*Skriker*: "Det har faen ikke jeg sagt!!"

*knuser en kaffeskål samtidig*

*hopper til neste stol*

*Skriker* "Den skal du erstatte!!"

*hopper til neste stol*

*Skriker* "Nå får faen meg dere slutte å krangle!!"

Osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Jeg syns SDD var helt grei i dette innlegget. At du vil utøve sensur syns jeg er betenkelig. Slutt å sutre.

Hei!

At du synes løgn er helt greit, kommer etter hvert ikke som noen overraskelse.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

At du synes løgn er helt greit, kommer etter hvert ikke som noen overraskelse.

Vennlig hilsen

For meg kan folk ljuge så mye de vil, det er de selv som har problem når noen oppdager det.

Når man beskylder noen for løgn, bør man kunne sannsynliggjøre eller besise at det virkelig er løgn, ellers kan det slå tilbake. Det er ikke bare å anklage uskyldige folk så ofte en ønsker uten at noen andre ser hva man driver med og snur ryggen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...