Gå til innhold

Kan du slette SDDs siste personangrep?


Gjest Tristamento

Anbefalte innlegg

Gjest Tristamento

For meg kan folk ljuge så mye de vil, det er de selv som har problem når noen oppdager det.

Når man beskylder noen for løgn, bør man kunne sannsynliggjøre eller besise at det virkelig er løgn, ellers kan det slå tilbake. Det er ikke bare å anklage uskyldige folk så ofte en ønsker uten at noen andre ser hva man driver med og snur ryggen til.

Du har altså ikke noe imot spredning av løgn.

Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Du har altså ikke noe imot spredning av løgn.

Ja, ja.

Det var ikke det jeg skrev, bare at enhver må feie for sin egen dør, gjør de ikke det, har de selv et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Det var ikke det jeg skrev, bare at enhver må feie for sin egen dør, gjør de ikke det, har de selv et problem.

Din støtte til SDD sier jo litt, da. En ting er å være mot sensur -- og SDD har neppe noen injuirerende kraft. Noe annet er å stille seg støttende bak SDD og det hun skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Din støtte til SDD sier jo litt, da. En ting er å være mot sensur -- og SDD har neppe noen injuirerende kraft. Noe annet er å stille seg støttende bak SDD og det hun skriver.

Jeg støtter ikkeno, bare sier at det er greit, uten at jeg mener det samme.

Folk med andre meninger må få lov å ytre seg, selv om de er intolerante. Det virker som intoleranse er forbudt, og at total toleranse er et mål i seg selv?

Jesus sa "snu det andre kinnet til", Jeg sier "og du kan risikere å få halve trynet revet av", så ikke tolerer alt, ikke sikkert det gavner deg selv eller andre. Slå tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Jeg støtter ikkeno, bare sier at det er greit, uten at jeg mener det samme.

Folk med andre meninger må få lov å ytre seg, selv om de er intolerante. Det virker som intoleranse er forbudt, og at total toleranse er et mål i seg selv?

Jesus sa "snu det andre kinnet til", Jeg sier "og du kan risikere å få halve trynet revet av", så ikke tolerer alt, ikke sikkert det gavner deg selv eller andre. Slå tilbake.

UiF -- overrasker det deg at tolaranse er et mål?

Ja, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

UiF -- overrasker det deg at tolaranse er et mål?

Ja, ja...

TOTAL toleranse er ikke noe mål.

At en kattunge biter i skolissa mi skal jeg vel tåle, men ikke at folk skyter på meg med skarpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristamento

TOTAL toleranse er ikke noe mål.

At en kattunge biter i skolissa mi skal jeg vel tåle, men ikke at folk skyter på meg med skarpt.

Du misforstår toleransebegrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du misforstår toleransebegrepet.

Vi må tolerere at andre er intolerante også.

Noe her forsøker f eks å bestemme hva jeg skal tolerere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Vi må tolerere at andre er intolerante også.

Noe her forsøker f eks å bestemme hva jeg skal tolerere.

UiF -- på meg virker du nå lettere paranoid.

Jeg har iallfall ikke forsøkt å kontrollere deg. Jeg har riktig nok bedt deg om å ta avstand fra rasisme -- men det var en vennligsinnet anmodning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

UiF -- på meg virker du nå lettere paranoid.

Jeg har iallfall ikke forsøkt å kontrollere deg. Jeg har riktig nok bedt deg om å ta avstand fra rasisme -- men det var en vennligsinnet anmodning.

Jeg skrev "noen", ikke noen bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...