Gjest cwig Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er det normalt å bli frossen etter å ha spist et større middagsmåltid? Blir ofte dette 10-15 minutter etter middag. Etter en time eller to har jeg det motsatte problemet - da føler jeg meg veldig varm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Etter et måltid - og særlig et større måltid - konsentrerer blodet seg om å fordøye maten. Det medfører at det blir mindre blod til mindre viktige organer som hud, perifere muskler osv. Derfor blir du frossen. Det er av samme grunn man ikke anbefaler å svømme rett etter at man har spist! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest insulinproblemer Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det kan også tyde på at du har problemer med insulinet. Ta deg en tur til legen og få sjekket om du kanskje har insulinresistens. Du blir frossen (og kanskje trøtt også) når blodsukkeret faller etter et måltid. Les mer om sykdommen på nettet, det finnes mye informasjon å hente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.