Gå til innhold

Psykopat = bare se sykeste ? NY


Gjest Rune Fardal

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen psykopaten

Tilbakeviste psykopatpåstander

må vell komme mest fra politisk hold det ,mulig og enkelte psykologer og psykiatrikere ....

Bare de av oss opplevd det man tror/mener er psykopat tett innpå vet hvor kverulerende og ødeleggende disse er .

En fagkvinne sa en gang at det å komme ut for en psykopat er en kamp om hvem av partene som skal overleve lengst

En annen kvinne kuttet sitt psykologistudiet det 7nde og siste året. Da fikk hun selv problemer med omgivelsene og oppdaget at det hadde hun ikke lært et dugg om å takle på skolebenken

Skal vi tie dette ihjel bare fordi noen syns det er et lite trivelig emne ? NEI

Skal vi forbli ofre ? NEI

Emnet bør absolutt snakkes om fra flere vinkler , og offer er man jo , men behøver ikke lulle seg ned offerollen . Man bør heller reise seg å tale dette som sak

Men et sted starter de som reiser seg opp på føttene og det er nok oftest med selv som utgangspunkt , dernest sluker man en periode all mulig lektyre , søker fagfolk osv .......

Skal vi leve å fortsette en psykisk mobbing av fra pårørende og venner og bekjente pga at noen ikke liker ordet og sekken personelighetsforstyrrelser bedre ? NEI

Å komme ut for en psykopat betyr trøbbel og bråk i beste fall , i verste fall betyr det sammenbrudd og psykiatrisk avdeling, for ikke å glemme alle selvmordene som blir begått

NEI, emnet psykopati debatt det bør holdes gående til flest fatter at mobbing er vakkert i forhold . Til heller den som trakkaserer får diagnosen gal enn den som trakkaseres . Og mener noen at man trakkaserer når man tar til motmæle og drar sannheter frem , da tror ikke jeg disse har vært utsatt for noe som ligner psykopat

Å ikke være tillatt å svare for seg betyr at man blir tvunget til å leve livet med psykopatens løyn hvis noen spør meg

Jeg vet akkurat hva det kan føre til å bli utsatt for det JEG anså for å være en psykopat. Helt etter Rune Fardals beskrivelser faktisk.

Så der tror jeg ikke du har gjort deg flere erfaringer enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SoriaMoria

    6

  • kristiansund1365380625

    6

  • Kari Normann

    6

  • Mimmy

    1

Gjest leileileilei

Tilbakeviste psykopatpåstander

må vell komme mest fra politisk hold det ,mulig og enkelte psykologer og psykiatrikere ....

Bare de av oss opplevd det man tror/mener er psykopat tett innpå vet hvor kverulerende og ødeleggende disse er .

En fagkvinne sa en gang at det å komme ut for en psykopat er en kamp om hvem av partene som skal overleve lengst

En annen kvinne kuttet sitt psykologistudiet det 7nde og siste året. Da fikk hun selv problemer med omgivelsene og oppdaget at det hadde hun ikke lært et dugg om å takle på skolebenken

Skal vi tie dette ihjel bare fordi noen syns det er et lite trivelig emne ? NEI

Skal vi forbli ofre ? NEI

Emnet bør absolutt snakkes om fra flere vinkler , og offer er man jo , men behøver ikke lulle seg ned offerollen . Man bør heller reise seg å tale dette som sak

Men et sted starter de som reiser seg opp på føttene og det er nok oftest med selv som utgangspunkt , dernest sluker man en periode all mulig lektyre , søker fagfolk osv .......

Skal vi leve å fortsette en psykisk mobbing av fra pårørende og venner og bekjente pga at noen ikke liker ordet og sekken personelighetsforstyrrelser bedre ? NEI

Å komme ut for en psykopat betyr trøbbel og bråk i beste fall , i verste fall betyr det sammenbrudd og psykiatrisk avdeling, for ikke å glemme alle selvmordene som blir begått

NEI, emnet psykopati debatt det bør holdes gående til flest fatter at mobbing er vakkert i forhold . Til heller den som trakkaserer får diagnosen gal enn den som trakkaseres . Og mener noen at man trakkaserer når man tar til motmæle og drar sannheter frem , da tror ikke jeg disse har vært utsatt for noe som ligner psykopat

Å ikke være tillatt å svare for seg betyr at man blir tvunget til å leve livet med psykopatens løyn hvis noen spør meg

Er du helt blåst??

Hvor mange ganger er det ikke blitt poengtert at man ikke regerer på det at temaet blir tatt opp, men budbringeren og hans tydelige agenda/fremgangsmåte? Så hva er det du krangler på?

Nesten så jeg begynner å lure på at -du- er den som ikke aner hvordan en psykopat er, snakker, argumenterer og oppfører seg, når du så lett tror og tar i forsvar en person kun for at han har lest seg til hvordan et liv med en psykopat er, og mest sannsynlig gjør noen komplekse psykologiske manøvre sånn at han kan føle at han er offeret når det slett ikke trenger å være særlig nært sannheten.

Egentlig mistenker jeg personen bak ditt nick for å være enda en av en viss persons mange personligheter, men det er nå så.

Du vet ikke hva vi andre her har opplevd. Det kan sikkert lett virke som om vi ikke har opplevd en dritt og er "naive eller psykopater" sånn som vi har holdt på i denne diskusjonen. Hvis du derimot tar det vi alle har sagt litt nærmere i øyensyn, kan det kanskje gå opp et lite lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileileilei

Nei, mannen kunne ikke forbli anonym

Forble han det , og tiet han ville flere trodd han hadde noe å skjule enn når han blottlegger alt om seg selv.

Det kalles å ta til motmæle etter plenty nok trakkasering , - det kan også kalles å grafse sannheten opp i dagen og frem i lyset .

Å grafse sannheten frem i lyset og opp i dagen behager ikke psykopater hvertfall , ergo er ikke mannen så langt jeg kan se noen psykopat.

For å få middagstallerknene rene må man vaske opp, det må i blant også oppvask til i medmenneskelige forhold

Å få saken opp i lyset er noe svært psykopater gjør når de har blitt "vunnet over", for så å innta en offer-rolle for å få det som de vil igjen. Det er en del av opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Normann

Man tar ikke til motmæle på doctor online og viser frem bilde av barna sine.

Hva slags motmæle er dette egentlig da?

Har da ikke sett noen som har lagt ut bilder av barne sine på Doctor online

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da ikke sett noen som har lagt ut bilder av barne sine på Doctor online

Det er det da mange som har gjort men der er jeg litt skeptisk da.

Men jeg forstår at folk er stolte av ungene sine :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...