Gå til innhold

Vær varsom her inne..?? NHD og andre


Gjest orker ikke si hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest orker ikke si hvem jeg er

Ærlig talt. Den siste tiden, de siste dagene har det foregått heftig innleggsskriving her inne. Stikkord, Rune Fardal og andre anonyme nick.

Tydeligvis "stor" diskusjon rundt temaet psykopati. Ingenting feil i det. MEN nå virker det som dette tar veeeldig av. Ikke minst fordi Rune Fardal ( også kjendt under et annet nick ) drar fram en personlig sak og kamp sak her inne.. ( Virker det som . )

Synes dette blirt helt feil når man står frem med fult navn ( og bilde !! ) i et forum som dette. Og ikke minst trekker inn uskyldige barn.

Bør man ikke være mer varsom her inne??

Trenger noen å bli beskyttet og kanskje mot seg selv også??

Er det bare jeg som reagerer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kari Normann

    9

  • Sør

    2

  • Ritva

    2

  • natolars

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest leileileileileii

Ja men det er jo fint at han lærer oss andre og advarer oss mot seg selv, indirekte. Sånn at den dagen alle gjennomskuer han, så har vi ihvertfall en masse kunnskap.

Håper bare de stakkars barna og ekskona har flyttet langt vekk, har kommet seg til hektene, lever livet lykkelig, finner en god mann/reservefar, og slipper å få vite om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Fardal

Hvor har jeg på DETTE forumet lagt ut bilder av noen???

Du synes å ta dette personlig??? Hva jeg gjør på min egen side blir min sak! Ingen har tatt skade av det.

Jeg har sålangt holdt meg til sak her!

Eller mener du jeg ikke har lov å diskutere psykopati??

Uansett hvor man diskuterer psykopati synes det å dukke opp noen som prøver å hindre meningsutveksling om emnet. På NRK stengte de debatten fordi slike som deg kom med personangrep på meg!

Klarer du ikke ta meg på sak, så finn deg et annet forum.

Dette var lavmål selv for deg

"1000 ulike nick"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok nå

Jeg er helt enig med deg.

Mvh

Dette bidrar ikke til noe positivt.

Enig med RF her, slutt med denne mobbingen. Han har sålangt holdt seg til sak, det er det en del andre her som ikke har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leit.....

Ja men det er jo fint at han lærer oss andre og advarer oss mot seg selv, indirekte. Sånn at den dagen alle gjennomskuer han, så har vi ihvertfall en masse kunnskap.

Håper bare de stakkars barna og ekskona har flyttet langt vekk, har kommet seg til hektene, lever livet lykkelig, finner en god mann/reservefar, og slipper å få vite om dette.

Det er jo du som hele tiden trekker disse barna inn i bildet, kan ikke huske å ha sett RF gjøre det så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Observerer

Hvor har jeg på DETTE forumet lagt ut bilder av noen???

Du synes å ta dette personlig??? Hva jeg gjør på min egen side blir min sak! Ingen har tatt skade av det.

Jeg har sålangt holdt meg til sak her!

Eller mener du jeg ikke har lov å diskutere psykopati??

Uansett hvor man diskuterer psykopati synes det å dukke opp noen som prøver å hindre meningsutveksling om emnet. På NRK stengte de debatten fordi slike som deg kom med personangrep på meg!

Klarer du ikke ta meg på sak, så finn deg et annet forum.

Dette var lavmål selv for deg

"1000 ulike nick"......

Du har kanskje ikke tenkt den muligheten at NRK stengte debatten fordi de var lei av gærninger som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjedelig!

Heftig debatt er vel ikke noe problem!!!

Jeg synes problemet her er de som blir usakelige og tydelig driver personangrep mor Rune Fardal.

Kan forstå at han hinter om at enkelte synes å ta dette vel personlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok nå

Du har kanskje ikke tenkt den muligheten at NRK stengte debatten fordi de var lei av gærninger som deg?

IKKE KOMMENTER DETTE FARDAL, DETTE ER LAVMÅL OG OPPLAGT GJORT FOR Å TIRRE DEG......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Fardal

Jeg gjemmer meg ikke bak en feig anonym t nick.

Jeg kan stå for det jeg mener og som vanlig er det noen som vil ødelegge. dere får fortsette uten meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orker ikke si hvem jeg er

Hvor har jeg på DETTE forumet lagt ut bilder av noen???

Du synes å ta dette personlig??? Hva jeg gjør på min egen side blir min sak! Ingen har tatt skade av det.

Jeg har sålangt holdt meg til sak her!

Eller mener du jeg ikke har lov å diskutere psykopati??

Uansett hvor man diskuterer psykopati synes det å dukke opp noen som prøver å hindre meningsutveksling om emnet. På NRK stengte de debatten fordi slike som deg kom med personangrep på meg!

Klarer du ikke ta meg på sak, så finn deg et annet forum.

Dette var lavmål selv for deg

"1000 ulike nick"......

Din reaksjon på mitt innlegg sier beklageligvis det meste..

Selvfølgelig er det lov å diskutere psykopati her inne. Det skrev jeg i mitt første innlegg også. ( Det leste du vel også? )

Poenget mitt er at jeg mener det blir helt feil når man begynner å identifisere sin personlighet på et slikt forum. De kan ramme uskyldige.

Har ALDRI tatt noen stilling eller part i din sak. Men jeg mener dette er etisk uforsvarlig.

Har ikke skrevet et eneste innlegg her inne under et annet nick enn dette. FAKTISK! Så det ser ut som også du kommer med grunnløse beskyldninger her inne!!

Det sier vel litt at forum har blitt stengt tidligere pga din aktivitet??

Godt nytt år, forresten!

Ps. Har aldri forlangt at de skal stenge deg ute herifra..

Det er vel lov og diskutere ?;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileileileilleileeei

Jeg gjemmer meg ikke bak en feig anonym t nick.

Jeg kan stå for det jeg mener og som vanlig er det noen som vil ødelegge. dere får fortsette uten meg!

enn barna dine da?

er det ikke litt paradoksalt at du ødelegger for de du hevder å bry deg så mye om?

å nei, nå er vi alle her inne psykopater og naive! skrekk o gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest leileileileileilei

Heftig debatt er vel ikke noe problem!!!

Jeg synes problemet her er de som blir usakelige og tydelig driver personangrep mor Rune Fardal.

Kan forstå at han hinter om at enkelte synes å ta dette vel personlig!

personlig nei, aldri vært oppe i en lignende situasjon som han, men kjenner lusa på gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileileilei

Hvor har jeg på DETTE forumet lagt ut bilder av noen???

Du synes å ta dette personlig??? Hva jeg gjør på min egen side blir min sak! Ingen har tatt skade av det.

Jeg har sålangt holdt meg til sak her!

Eller mener du jeg ikke har lov å diskutere psykopati??

Uansett hvor man diskuterer psykopati synes det å dukke opp noen som prøver å hindre meningsutveksling om emnet. På NRK stengte de debatten fordi slike som deg kom med personangrep på meg!

Klarer du ikke ta meg på sak, så finn deg et annet forum.

Dette var lavmål selv for deg

"1000 ulike nick"......

du.. har det ikke slått deg et sekund at barna dine, som bør være viktigere for deg enn ditt eget rykte eller stolthet eller hva det nå er du prøver å rette opp i, tar skade av at deres egen far under fullt navn diskuterer et tema han har fått en overdreven interesse av PGA DERES MOR, som for alt vi vet kan være en helt normal og meget snill (men sliten) dame, og som om det ikke er nok til stadighet legger ut link til sin egen hjemmeside med bilder av dem? Jeg håper inderlig du ikke får til å hjernevaske dem. Jeg kjenner ikke eksen din, men jeg tviler på at du er så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjedelig!

personlig nei, aldri vært oppe i en lignende situasjon som han, men kjenner lusa på gangen.

Synes du fremstår veldig fordømmende...leileileileil..!

Fardal synes å ha såret deg veldig?

Eller er dette personlig på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileilei

IKKE KOMMENTER DETTE FARDAL, DETTE ER LAVMÅL OG OPPLAGT GJORT FOR Å TIRRE DEG......

det er noe i det da. dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileileilei

Det er jo du som hele tiden trekker disse barna inn i bildet, kan ikke huske å ha sett RF gjøre det så mye!

Med andre ord har du ikke vært her inne de utallige gangene mr fardal alias bekymret_far har linket til sin hjemmeside med bilder av sine barn og etterlysninger til andre som har blitt urettferdig behandlet av legen og så videre og så videre? Ikke vær så naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du.. har det ikke slått deg et sekund at barna dine, som bør være viktigere for deg enn ditt eget rykte eller stolthet eller hva det nå er du prøver å rette opp i, tar skade av at deres egen far under fullt navn diskuterer et tema han har fått en overdreven interesse av PGA DERES MOR, som for alt vi vet kan være en helt normal og meget snill (men sliten) dame, og som om det ikke er nok til stadighet legger ut link til sin egen hjemmeside med bilder av dem? Jeg håper inderlig du ikke får til å hjernevaske dem. Jeg kjenner ikke eksen din, men jeg tviler på at du er så mye bedre.

Dette er sykt leileilei.. du fremstår som ute av kontroll nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Debatten i denne tråden er ikke reell, da en bruker har produsert relativt mange av innleggene under forskjellige nick.

Foreslår derfor at debatten stopper her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...