Gå til innhold

Vær varsom her inne..?? NHD og andre


Gjest orker ikke si hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest leileileilei

Nei,Rune Fardal er ikke noe troll med mange hoder .

Derimot kjenner jeg troll med mange hoder fra andre kanter av landet, men tror ikke jeg skal ta den debatten her

Jeg gjenntar imidlertid at her er det nok mange som aldri har vært utsatt for en psykopats trakkasering

Hadde de det vært så hadde de brukt mer høflige toner pluss noe som heter vinkling og forståelse over at en dag blir NOK plenty NOK etter årelang trakkasering

enten så er du nok en versjon av Fardal, eller så har han greid å sjarmere deg ansikt til ansikt (du er sikkert med i foreningen hans) sånn at du har mistet gangsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kari Normann

    9

  • Sør

    2

  • Ritva

    2

  • natolars

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest leileileilei

Du kunne ikke tenke deg da det faktisk er barna sine Rune tenker på ?

Vokser de opp med en psykopatisk mor får de et liv i " He ......... !

Atter en gang ganske tydelig at fler her ikke har vært utsatt for disse " krapylene "

Hadde de det vært hadde de hvertfall fattet snevet Rune med flere orker å gå gjennom nettopp for barns skyld

Hva jeg har vært utsatt for og ikke, vet ikke du noe om.

At jeg ser tvers igjennom fardal, betyr ikke at jeg er naiv og ikke vet hva jeg snakker om.

Les Fardals artikkel om "de naive". Som jeg ser det, slår den rett på - deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileilei

Godt gjort å

" kjenne lusa på ganga " når du aldri har opplevd maken selv .

Superfantastisk faktisk å vite bedre uten erfaring

om jeg ikke har vært i en -direkte- offerposisjon, betyr det nødvendigvis at jeg ikke har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileileilei

Ai, ai ai ,

ja her er det mange som enn så lenge ikke har vært rammet av vaskekte psykopat

Men den dagen de blir utsatt for en av den sorten i årevis ;

da får nok pipen en annen melodi

Du... hvordan vet du at det er fardal som er offeret og ikke kona hans?

Fordi han har fordypet seg i emnet og kan fortelle hvordan det har vært?

Kan ikke en psykopat det?

Sikker på at ikke psykopaten i DITT liv holder på på samme måte som fardal?

Sikker?

For er du sikker på det, så er det nok du som aldri har møtt en skikkelig psykopat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileilei

ute av kontroll nå

Hun vet mer enn de som har erfaringene .

Det låter ikke sunt

Jepp, der skjønte jeg at du er Fardal.

Samme tonen. Samme opplegget. Men hjeeelp nei, det er alle andre som skriver under andre nick, ikke sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileilei

Du er for debatten om psykopati, men du er sterkt i mot at det linkes opp mot barn, barnefordelingssak og ekskone. Og det håper du Fardal vil ta til ettereting.

Hvordan i himlens navn skal man unngå å linke opp mot barn når psykopaten sørger for å trekke barna inn i det ?

Du mener altså at ofrene bare skal sitte med foldede hender å droppe sine barn og barns rett til smavær med alle sine du da ? Uansett familieforhold er det faktisk noe som heter barns rett til samvær og når ikke begge parter fatter det , da må den ene gå til kamp , nettopp for barnas skyld

Nei, der er det du som overtolker og kverrulerer.

Det er noe som heter integritet. Mennesker med integritet driver ikke på sånn som Fardal.

Tenk over det. Det er nettopp den fremgangsmåten som vil ødelegge for "ekte" psykopatofre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...