Gå til innhold

Vær varsom her inne..?? NHD og andre


Gjest orker ikke si hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Kari Normann

Debatten i denne tråden er ikke reell, da en bruker har produsert relativt mange av innleggene under forskjellige nick.

Foreslår derfor at debatten stopper her.

Er det ikke heller mulig å kaste ut de som opererer med mange nick ?

Denne debatten er i grunnen livsviktig for de som har vært utsatt for det man kaller psykopater

Disse med mange nick stopper oss overalt

Please la debattem fortsette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kari Normann

    9

  • Sør

    2

  • Ritva

    2

  • natolars

    1

Mest aktive i denne tråden

Det gavner hvertfall ikke verken Rune sine barn eller Rune selv og ikke foreta seg noe

Men det er vell de som ikke har vært utsatt psykopatens makt som fremdeles vet best ?

1) For det første så er det ingen her som BÅDE har nok informasjon om personene OG fag-kunnskap til å avgjøre om det er Rune, eksen, eller begge to som er "psykopat" eller noe annet.

2) For det andre, det er Rune Fardal som offenliggjør navn/detaljer på barnene, osv. Det tjener ingen, aller minst barnene, og er særdeles kritikkverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Normann

1) For det første så er det ingen her som BÅDE har nok informasjon om personene OG fag-kunnskap til å avgjøre om det er Rune, eksen, eller begge to som er "psykopat" eller noe annet.

2) For det andre, det er Rune Fardal som offenliggjør navn/detaljer på barnene, osv. Det tjener ingen, aller minst barnene, og er særdeles kritikkverdig.

Så, hvis jeg er trakkasert og løyet om i årevis av broren min,tanta mi og kusina mi

så skal jeg ikke ta til motmæle fordi broren min og kusina mi har barn ?

Når man går til motmæle overfor mennesker som sjikanerer kan man ikke unngå at barna får med seg noe av feiden

Man kan skåne de best mulig under sådanne feider , men at de ikke snapper opp noe er nok uunngåelig

Når tror forøvrig jeg at barn ofte er mer robuste enn vi voksne tror .

Når Rune legger ut et bilde av seg og sine barn på sim web side er det vell et forsøk på å motbevise beskyldninger om at han skal være en dårlig far. - Og det tror jeg faktisk barna hans er i stand til å fatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvis jeg er trakkasert og løyet om i årevis av broren min,tanta mi og kusina mi

så skal jeg ikke ta til motmæle fordi broren min og kusina mi har barn ?

Når man går til motmæle overfor mennesker som sjikanerer kan man ikke unngå at barna får med seg noe av feiden

Man kan skåne de best mulig under sådanne feider , men at de ikke snapper opp noe er nok uunngåelig

Når tror forøvrig jeg at barn ofte er mer robuste enn vi voksne tror .

Når Rune legger ut et bilde av seg og sine barn på sim web side er det vell et forsøk på å motbevise beskyldninger om at han skal være en dårlig far. - Og det tror jeg faktisk barna hans er i stand til å fatte

Å legge ut et bilde av barnene sine beviser åpenbart ingenting, annet enn at man er villig til å bruke dem i kampen.

Og å lage en nettside for å "drite ut" eksen sier nok mer om den som lager nettsiden enn om eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvis jeg er trakkasert og løyet om i årevis av broren min,tanta mi og kusina mi

så skal jeg ikke ta til motmæle fordi broren min og kusina mi har barn ?

Når man går til motmæle overfor mennesker som sjikanerer kan man ikke unngå at barna får med seg noe av feiden

Man kan skåne de best mulig under sådanne feider , men at de ikke snapper opp noe er nok uunngåelig

Når tror forøvrig jeg at barn ofte er mer robuste enn vi voksne tror .

Når Rune legger ut et bilde av seg og sine barn på sim web side er det vell et forsøk på å motbevise beskyldninger om at han skal være en dårlig far. - Og det tror jeg faktisk barna hans er i stand til å fatte

Er DU Rune Fardal i forkledning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Er det ikke heller mulig å kaste ut de som opererer med mange nick ?

Denne debatten er i grunnen livsviktig for de som har vært utsatt for det man kaller psykopater

Disse med mange nick stopper oss overalt

Please la debattem fortsette

Det er ikke mulig på noen effektiv måte å utestenge folk som ønsker å bruke flere nick.

I utgangspunktet kan det foreligge gode grunner for å benytte mer enn ett nick. Det vi imidlertid forsøker å oppfordre folk til å la være, er å bruke flere nick i en og samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er DU Rune Fardal i forkledning?

Vi kan jo ikke engang være sikre på at 'Rune Fardal' er den som signerer med 'Rune Fardal'...

Kan vi vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ikke engang være sikre på at 'Rune Fardal' er den som signerer med 'Rune Fardal'...

Kan vi vel?

Sant nok. det var godt sagt...

Utrolig hva som skjer på dette forumet om dagen...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne endringen kom i forbindelse med den siste store omleggingen av dol og det begynner å bli noen år siden nå.

Kanskje det ville bli bedre hvis man bare kunne skrive under registrerte nick. Det hadde likevel vært mulig å registrere flere nick på forskjellige mailadresser men det hadde i vært fall vært mer tungvint å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva er poenget

har observert det, som h*n gjør i mange tråder og i forskjellige forumer...utesteng personen(e) før forumet blir ødelagt....dere har tilgang...dere har mulighetene...men grensene synes svært drøye hos dol-adm...Jeg regner med at dere i hvertfall utad vil fungere som en seriøs nettside!

Til Dol-brukere...ikke la dere provosere...ikke legg "tennvæske" til...prøv å ignorer...er vanskelig..jeg vet..men prøv!:)

Unnskyld at jeg sier det, men dette her er jo et psykiatriforum

Siden de fleste som vanker inne på dette forumet er personer som sliter psykisk og ikke reagerer helt normalt på diverse ting.Altså de fleste som bruker dette forumet er jo psykiatriske pasienter. Da må man også regne med at det er mange såkalte merkelige folk her inne på dette forumet......

Uansett hva er poenget? Man må faktisk regne med at det finnes mange folk med store problemer på slike forumsider....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. det var godt sagt...

Utrolig hva som skjer på dette forumet om dagen...*sukk*

Hva annet kan man forvente seg av hva som skjer... Dette er jo tross alt et psykiatri forum for folk som sliter psykisk...

Da må man regne med "rare og merkelige" reaksjoner, for de fleste av dem har ikke en helt normal reaksjon på ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svar til Sør

Å legge ut et bilde av barnene sine beviser åpenbart ingenting, annet enn at man er villig til å bruke dem i kampen.

Og å lage en nettside for å "drite ut" eksen sier nok mer om den som lager nettsiden enn om eksen.

Og hva er adressa til den siden da?

Jeg ser personelig ikke noe galt hvis han bare har lagt ut bilder av x og ungene på nettet...

Saken hadde derimot fått et annet syn hvis han også hadde skrevet nedlatende ting om dem og lagt ut på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen psykopaten

Det gavner hvertfall ikke verken Rune sine barn eller Rune selv og ikke foreta seg noe

Men det er vell de som ikke har vært utsatt psykopatens makt som fremdeles vet best ?

For det første. Jeg har vært utsatt for psykopatens makt. Eller ihvertfall det som jeg anså for å være det.Bare så det er sagt. Det er riktignok mange år siden, men jeg har ikke glemt hvordan det var.

For det andre synes jeg du virker litt naiv, når du velger side ut ifra det du har lest av innleggene hans.

Du har hørt bare hans side av saken. Ikke et pip fra hans exkone.

Kanskje er det riktig det han sier, men det kan like gjerne finnes en helt annen sannhet.

Eller to sannheter for den skal skyld.

Jeg har sagt det før, men jeg gjentar det en gang til.

Hvis man er oppriktig bekymret for barna sine, så må man gjøre noe.

MEN det løser ingen verdens ting det han gjør nå. Tvert imot. Ex-kona får jo bare enda en grunn til å kalle han psykopat,uthengt offentlig som hun er.

Vet du hva. Jeg prater egentlig litt av erfaring.

Rune Fardal har tidligere skrevet om de"naive"

Akkurat der har jeg vært. En av de "naive"

Man hører den enes historie i en barnefordelingssak. Den høres så overbevisende ut, at man tror på den.

Så hører man den andres historie, den høres også så overbesvisende ut at man tror på den også. Etterhvert blir man bare fullstendig forvirret i hodet sitt.Før jeg til slutt fant ut at begge faktisk var "klin gærne" hjalp jeg moren ut av en barnevernsak.

I ettertid angrer jeg veldig at jeg blandet meg inn,for jeg er usikker på om noen av dem i det hele tatt tenker på barnet.

Virker som om de er mer opptatt av og sloss med hverandre. Barnet har problemer på skolen, både faglig og sosialt. Virker som om han har psykiske problmer.

Men er redd for å blande meg på nytt, er redd for å gjøre flere feil. Nå har heldigvis skolen tatt over.

SÅ DERFOR, jeg blander meg ikke inn saken mellom Rune Fardal og ex-kona. Jeg forholder meg KUN til til det han han gjort her. Hengt de ut offentlig.

Det var litt flåsete av meg og si, at jeg ikke var i tvil om hvem som var den egentlige psykopaten her, men det var fordi jeg ble så sint på måten han gjør det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilsen psykopaten.

Og hva er adressa til den siden da?

Jeg ser personelig ikke noe galt hvis han bare har lagt ut bilder av x og ungene på nettet...

Saken hadde derimot fått et annet syn hvis han også hadde skrevet nedlatende ting om dem og lagt ut på nettet...

Det er nettopp det han har gjort.

Adressen til hjemmesiden håper jeg ingen legger ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen psykopaten

Nei,Rune Fardal er ikke noe troll med mange hoder .

Derimot kjenner jeg troll med mange hoder fra andre kanter av landet, men tror ikke jeg skal ta den debatten her

Jeg gjenntar imidlertid at her er det nok mange som aldri har vært utsatt for en psykopats trakkasering

Hadde de det vært så hadde de brukt mer høflige toner pluss noe som heter vinkling og forståelse over at en dag blir NOK plenty NOK etter årelang trakkasering

Oj,oj, oj at du tør å være så bombastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen psykopaten.

Du er for debatten om psykopati, men du er sterkt i mot at det linkes opp mot barn, barnefordelingssak og ekskone. Og det håper du Fardal vil ta til ettereting.

Hvordan i himlens navn skal man unngå å linke opp mot barn når psykopaten sørger for å trekke barna inn i det ?

Du mener altså at ofrene bare skal sitte med foldede hender å droppe sine barn og barns rett til smavær med alle sine du da ? Uansett familieforhold er det faktisk noe som heter barns rett til samvær og når ikke begge parter fatter det , da må den ene gå til kamp , nettopp for barnas skyld

For en fantastisk umoden måte å gå til kamp på.

Synes jeg ser det for meg at hans ex-kone begynner å gjøre det samme. Går til kamp på internett.

Så kan vennene til barna deres sitte å følge med på kampen som utspiller seg her inne. Fantastisk bra underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen psykopaten.

ute av kontroll nå

Hun vet mer enn de som har erfaringene .

Det låter ikke sunt

Er det bare deg og Rune som har erfaringer.

Noen av oss kan ha erfaringer, men likevel greid å beholde vettet vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flammefugelen

Jeg gjemmer meg ikke bak en feig anonym t nick.

Jeg kan stå for det jeg mener og som vanlig er det noen som vil ødelegge. dere får fortsette uten meg!

Og hva er det du står for da?Kan du forklare oss det?

Jeg tror jeg spyr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet kan man forvente seg av hva som skjer... Dette er jo tross alt et psykiatri forum for folk som sliter psykisk...

Da må man regne med "rare og merkelige" reaksjoner, for de fleste av dem har ikke en helt normal reaksjon på ting...

Unnskyld meg, men hvorfor så frekk at du skriver under med MITT nick?

Hrmpf! :-/

Hilsen den rette Haifa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svar til deg

Unnskyld meg, men hvorfor så frekk at du skriver under med MITT nick?

Hrmpf! :-/

Hilsen den rette Haifa!

Forklaringen er ganske enkel. Det er fordi jeg glemte å bytte om nicket da jeg skrev innlegget i full fart...

Det er lov å gjøre feil, men ellers beklager jeg så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...