Gå til innhold

Vær varsom her inne..?? NHD og andre


Gjest orker ikke si hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest leileileileilei

Synes du fremstår veldig fordømmende...leileileileil..!

Fardal synes å ha såret deg veldig?

Eller er dette personlig på en eller annen måte?

Nei, jeg har bare gjennomskuet mannen og hans hensikter.

Jeg kjenner lusa på gangen, uten at jeg har vært i en lignende situasjon som har påvirket meg direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kari Normann

    9

  • Sør

    2

  • Ritva

    2

  • natolars

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest orker ikke si hvem jeg er

enn barna dine da?

er det ikke litt paradoksalt at du ødelegger for de du hevder å bry deg så mye om?

å nei, nå er vi alle her inne psykopater og naive! skrekk o gru.

Makan til reaksjon ja. "Er man med på leken får man tåle steken" eller..?

Jeg stilte "bare" spm om dette ikke gåt litt over streken med tanke på identifisering.. Så får jeg en helvetes skyllebøtte at jeg "jager han vekk" omentrent.

Ikke har jeg skrevet andre innlegg heller.

Faktisk var det med litt omtanke for mannen jeg skrev innlegget.

Faktisk er jeg i mot drittkasting både fra "den ene parten" og "den andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjedelig!

nok nå skrev :

"IKKE KOMMENTER DETTE FARDAL, DETTE ER LAVMÅL OG OPPLAGT GJORT FOR Å TIRRE DEG......

- nok nå"

leileileileilei.. skrev :

"det er noe i det da. dessverre.

- leileileilei"

Det sier det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orker ikke si hvem jeg er

Debatten i denne tråden er ikke reell, da en bruker har produsert relativt mange av innleggene under forskjellige nick.

Foreslår derfor at debatten stopper her.

Enig. Det blir ingenting fruktbart ut av dette, bortsett fra beskyldninger og drittkasting fra den ene til den andre...

Hilsen meg, som kun har skrevet med dette nicket. FAKTISK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leileileileilei

Dette er sykt leileilei.. du fremstår som ute av kontroll nå.

Ja vi er jo tross alt på forum for psykiatri ;)

Han treffer ømme punkt hos meg da noen i min krets har opplevd noe liknende og jeg har sett på nært hold hvordan de har tatt skade av det.

Jeg beklager for mine bidrag til at dette har gått over styr.

Jeg er for debatten om psykopati, men jeg er sterkt i mot at det linkes opp mot barn, barnefordelingssak og ekskone. Og det håper jeg Fardal vil ta til ettereting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debatten i denne tråden er ikke reell, da en bruker har produsert relativt mange av innleggene under forskjellige nick.

Foreslår derfor at debatten stopper her.

har observert det, som h*n gjør i mange tråder og i forskjellige forumer...utesteng personen(e) før forumet blir ødelagt....dere har tilgang...dere har mulighetene...men grensene synes svært drøye hos dol-adm...Jeg regner med at dere i hvertfall utad vil fungere som en seriøs nettside!

Til Dol-brukere...ikke la dere provosere...ikke legg "tennvæske" til...prøv å ignorer...er vanskelig..jeg vet..men prøv!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Det blir ingenting fruktbart ut av dette, bortsett fra beskyldninger og drittkasting fra den ene til den andre...

Hilsen meg, som kun har skrevet med dette nicket. FAKTISK.

Jeg har en aldri så liten anelse om hvem som kan ha diskutert med flere nick her. Rune Fardal er et troll med mange hoder, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

har observert det, som h*n gjør i mange tråder og i forskjellige forumer...utesteng personen(e) før forumet blir ødelagt....dere har tilgang...dere har mulighetene...men grensene synes svært drøye hos dol-adm...Jeg regner med at dere i hvertfall utad vil fungere som en seriøs nettside!

Til Dol-brukere...ikke la dere provosere...ikke legg "tennvæske" til...prøv å ignorer...er vanskelig..jeg vet..men prøv!:)

Tidligere hadde vi muligheten til en relativt effektiv utestening av brukere. Av bl.a. personvernhensyn er denne muligheten ikke lenger tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Observerer

Jeg har en aldri så liten anelse om hvem som kan ha diskutert med flere nick her. Rune Fardal er et troll med mange hoder, for å si det sånn.

Fantastisk god sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere hadde vi muligheten til en relativt effektiv utestening av brukere. Av bl.a. personvernhensyn er denne muligheten ikke lenger tilstede.

jeg har gjordt noe med det...så mye har det ikke endret seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen psykopaten.

nok nå skrev :

"IKKE KOMMENTER DETTE FARDAL, DETTE ER LAVMÅL OG OPPLAGT GJORT FOR Å TIRRE DEG......

- nok nå"

leileileileilei.. skrev :

"det er noe i det da. dessverre.

- leileileilei"

Det sier det meste!

Nei, det er ikke lavmål.

Barna er tross alt det viktigste oppi dette her.

Har lest gjennom gamle tråder nå, og ærlig talt jeg skjønner at mannen er bitter, hvis det er sant det han har skrevet om hvordam han misten omsorgen.

MEN, det er absolutt ikke måten å gjøre det på, hvis han vil kjempe for sine barn.

Og dette skriver jeg absolutt ikke for å tirre han, men synes det er skummelt det han gjør, og gavner ihvertfall ikke saken hans,og ikke barna hans heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

jeg har gjordt noe med det...så mye har det ikke endret seg!

Denne endringen kom i forbindelse med den siste store omleggingen av dol og det begynner å bli noen år siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kari Normann

du.. har det ikke slått deg et sekund at barna dine, som bør være viktigere for deg enn ditt eget rykte eller stolthet eller hva det nå er du prøver å rette opp i, tar skade av at deres egen far under fullt navn diskuterer et tema han har fått en overdreven interesse av PGA DERES MOR, som for alt vi vet kan være en helt normal og meget snill (men sliten) dame, og som om det ikke er nok til stadighet legger ut link til sin egen hjemmeside med bilder av dem? Jeg håper inderlig du ikke får til å hjernevaske dem. Jeg kjenner ikke eksen din, men jeg tviler på at du er så mye bedre.

Ai, ai ai ,

ja her er det mange som enn så lenge ikke har vært rammet av vaskekte psykopat

Men den dagen de blir utsatt for en av den sorten i årevis ;

da får nok pipen en annen melodi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Normann

Jeg har en aldri så liten anelse om hvem som kan ha diskutert med flere nick her. Rune Fardal er et troll med mange hoder, for å si det sånn.

Nei,Rune Fardal er ikke noe troll med mange hoder .

Derimot kjenner jeg troll med mange hoder fra andre kanter av landet, men tror ikke jeg skal ta den debatten her

Jeg gjenntar imidlertid at her er det nok mange som aldri har vært utsatt for en psykopats trakkasering

Hadde de det vært så hadde de brukt mer høflige toner pluss noe som heter vinkling og forståelse over at en dag blir NOK plenty NOK etter årelang trakkasering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Normann

enn barna dine da?

er det ikke litt paradoksalt at du ødelegger for de du hevder å bry deg så mye om?

å nei, nå er vi alle her inne psykopater og naive! skrekk o gru.

Du kunne ikke tenke deg da det faktisk er barna sine Rune tenker på ?

Vokser de opp med en psykopatisk mor får de et liv i " He ......... !

Atter en gang ganske tydelig at fler her ikke har vært utsatt for disse " krapylene "

Hadde de det vært hadde de hvertfall fattet snevet Rune med flere orker å gå gjennom nettopp for barns skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Normann

Nei, jeg har bare gjennomskuet mannen og hans hensikter.

Jeg kjenner lusa på gangen, uten at jeg har vært i en lignende situasjon som har påvirket meg direkte.

Godt gjort å

" kjenne lusa på ganga " når du aldri har opplevd maken selv .

Superfantastisk faktisk å vite bedre uten erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Normann

Dette er sykt leileilei.. du fremstår som ute av kontroll nå.

ute av kontroll nå

Hun vet mer enn de som har erfaringene .

Det låter ikke sunt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Normann

Ja vi er jo tross alt på forum for psykiatri ;)

Han treffer ømme punkt hos meg da noen i min krets har opplevd noe liknende og jeg har sett på nært hold hvordan de har tatt skade av det.

Jeg beklager for mine bidrag til at dette har gått over styr.

Jeg er for debatten om psykopati, men jeg er sterkt i mot at det linkes opp mot barn, barnefordelingssak og ekskone. Og det håper jeg Fardal vil ta til ettereting.

Du er for debatten om psykopati, men du er sterkt i mot at det linkes opp mot barn, barnefordelingssak og ekskone. Og det håper du Fardal vil ta til ettereting.

Hvordan i himlens navn skal man unngå å linke opp mot barn når psykopaten sørger for å trekke barna inn i det ?

Du mener altså at ofrene bare skal sitte med foldede hender å droppe sine barn og barns rett til smavær med alle sine du da ? Uansett familieforhold er det faktisk noe som heter barns rett til samvær og når ikke begge parter fatter det , da må den ene gå til kamp , nettopp for barnas skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Normann

Nei, det er ikke lavmål.

Barna er tross alt det viktigste oppi dette her.

Har lest gjennom gamle tråder nå, og ærlig talt jeg skjønner at mannen er bitter, hvis det er sant det han har skrevet om hvordam han misten omsorgen.

MEN, det er absolutt ikke måten å gjøre det på, hvis han vil kjempe for sine barn.

Og dette skriver jeg absolutt ikke for å tirre han, men synes det er skummelt det han gjør, og gavner ihvertfall ikke saken hans,og ikke barna hans heller.

Det gavner hvertfall ikke verken Rune sine barn eller Rune selv og ikke foreta seg noe

Men det er vell de som ikke har vært utsatt psykopatens makt som fremdeles vet best ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...