Gjest antipsykotika Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hvis man skulle bli slapp/trøtt av risperdal, og tar den kun på dagtid (2 mg), kan man velge å ta medisinen på kveldstid isteden? Eller er det noe spesiellt med risperdal som gjør at den virker best når den tas på morgenen? hilsen meg 0 Siter
Gjest Tidligere Risperdalbruker Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Har selv gått på Risperdal, og da tok jeg den om kvelden. Vet ikke når det er best å ta Risperdal,men har hørt at de fleste tar Risperdaldosen på kveldstid på grunn av at da får man blant annet sove bedre Det er også vanskelig å stå opp igjen dagen etter hvis man evt må ta en høy dose i kvelden i forveien. Det har jeg selv erfart.... 0 Siter
Gjest Eos Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Dette har vært diskutert før når det gjelder SSRI, se f.eks. http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1872242 Om noe annet gjelder for antipsykotika vet jeg ikke. Legen min skriver bare "daglig" på antidepressivaene mine, og så finner jeg selv ut hva jeg blir trett av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.