Gjest trrrish Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Nå er jeg svært lykkelig! Grunnen er at jeg hadde det helt forferdelig, var deprimert i en måned i strekk, og hadde helt gitt opp at Lamictal kunne hjelpe meg, til tross for at legen var såååååååååå positiv til denne medisinen. Jeg hadde blitt ekstra dårlig etter at vi kuttet ut Zyprexa. MEN!!!!! Så plutselig fant legen ut at jeg gikk på for lav dose. Det var noe med en blodprøve der jeg hadde mye å gå på, så vi skal ta en blodprøve til og så sannsynligvis øke dosen, så kan jeg bli hjulpet! Dette hjalp utrolig på humøret, håpet vendte tilbake etter en månedslang depresjon! Jeg er nå svært lykkelig! Selv om psykologen sier at jeg ikke må stole for mye på at meds kan hjelpe...argh. Tusen takk! Hjertelig klem fra meg 0 Siter
yoomee Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 hei trrrish! så fint at du er lykkelig, det fortjener du virkelig etter 1 mnd som deprimert. håper du fortsetter å være lykkelig lenge fremover, og at du får justert dosen med lamictal slik at den passer deg. lykke til videre klems 0 Siter
Mimmy Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Så flott at du er i så godt humør, og så flott at du får justert medisinene sånn at du kan få det bedre. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.