mozach Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har bestemt meg for å endelig slanke meg. Skal ned 23 kg. Har begynt med nutrilett og spiser kun middag. Da evt kylling salat, tunfisksalat m ca 200kalorier. I tillegg trener jeg vekttrening eller ergometersykkel, ballspill ca 1 time hver dag.Noen med erfaringer på hvor raskt det er mulig å gå ned? Vet selvfølgelig at jeg må legge om kosthold og fortsette å trene etter vektnedgangen for å holde den vekta jeg kommer ned i. Noen med erfaring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bennythebunny Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mener du bare 200 kalorier pr. dag tilsammen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dessverre Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 De fleste erfaringer med Nutrilett er at man ganske raskt går ned i vekt, og enda raskere går opp igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mozach Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Mener du bare 200 kalorier pr. dag tilsammen? Nei ikke bare 200 kalorier pr dag. Det er til middag. ellers fire måltider med nutrilett. Totalt 600-700 kalorier pr.dag. Bennythebunny sier man ofte går opp igjen. Jeg vet det! Derfor trening og kostholdsomlegging også etter endt nutrilett kur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor-til-gutt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nei ikke bare 200 kalorier pr dag. Det er til middag. ellers fire måltider med nutrilett. Totalt 600-700 kalorier pr.dag. Bennythebunny sier man ofte går opp igjen. Jeg vet det! Derfor trening og kostholdsomlegging også etter endt nutrilett kur. Hei! Jeg veidde 85 kilo for 4 år siden. De første 2 årene gikk jeg ned 10 kilo "naturlig" ved å spise mindre. Så begynte jeg med NOKA pulver og knekkebrød, sløyfet middag, og på 9 mnd gikk jeg ned 19 kilo!! Gjør du som jeg må du være SVÆRT forsiktig når du begynner å spise igjen ellers raser du opp i vekt igjen. Jeg fortsatte å spise knekkebrød med mye variert pålegg, samt at jeg begynte å trene. Jeg har bare lagt på meg 3 kilo det siste året, og det er jeg fornøyd med. Nå veier jeg 55 kilo og er 161 cm høy. Jeg trener fortsatt og spiser moderat. Slik jeg spiste før var ikke holdbart. Nøkkelordet er å spise lite og ofte. Nå spiser jeg hver 2. eller 3. time, 2 eller 3 knekkebrød. Spis mye frukt og mer grønnsaker til middag enn alt det andre. Grønnsaker og frukt samt å holde oppe forbrenningen ved regelmessig trening er det viktigste. Og ros deg selv ved å kjøpe deg noe pent!! Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke pulver Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ikke begynn med pulverkur når du skal ned så mye! Hvorfor jeg sier det er fordi at slike pulverkurer rett og slett er farlig for helsa, du risikerer å ødelegge bl.a. stoffskiftet ditt for godt. Tro meg, _det_ ønsker du ikke å ødelegge! Det har nemlig skjedd meg. Legg heller om til sunt kosthold og trening med en gang, og la vektnedgangen få ta sin naturlige tid. Selv har jeg gått ned nærmere 30 kilo på den måten det siste året, uten å bruke pulver. Det er ikke noen lett metode, jeg vet det er beinhardt slit. Men går du inn for det, så klarer du det! Bare begynn med lett trening hver dag, ikke tren for mye i starten for da gir du fortere opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erfaring lærer Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nei ikke bare 200 kalorier pr dag. Det er til middag. ellers fire måltider med nutrilett. Totalt 600-700 kalorier pr.dag. Bennythebunny sier man ofte går opp igjen. Jeg vet det! Derfor trening og kostholdsomlegging også etter endt nutrilett kur. Du sier så fint at det skal kostholdsendring til *etter* slankeperioden. Problemet er bare at når du har gått så drastisk til verks på kort tid..så vil du ikke klare å gå inn i en sunn periode fordi du har sulta deg såppas at kroppen higer etter alt den kommer over. Du vil garantert komme til å sprekke. Rådet er å begynne med sunn mat nå og heller bruke lengre tid på vektnedgang. Men valget er jo ditt til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.