Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Voice of Europe har bukser med lange bein. Har sett noen hos B-young også.

Gubba, nå må jeg legge meg ;-)

PS. Jeg har ikke så lange bein som du, men har greie på det likevel ;o)

Men der er det bare helt unge som går, er det ikke? Besvimer de hvis jeg kommer inn eller tror de at jeg er ute etter klær til dattera mi :o)

Hvis du ville hatt dongribukser også, så har Lee størrelse både på liv og ben, sånn som på levis.

Ellers har miss sixty også utrolig lange bein (jeg har ca 5 cm heler på skoa, og buksa subber nedi når jeg har 5-6 cm brett på buksa. har helt normale bein) Men de buksene skal være forholdsvis trange da, du ville kanskje ikke det?

Hvis du ville hatt dongribukser også, så har Lee størrelse både på liv og ben, sånn som på levis.

Ellers har miss sixty også utrolig lange bein (jeg har ca 5 cm heler på skoa, og buksa subber nedi når jeg har 5-6 cm brett på buksa. har helt normale bein) Men de buksene skal være forholdsvis trange da, du ville kanskje ikke det?

Jeg vil helst ikke ha baklommer på buksene og er de ettersittende så kan alle se hvor tynn jeg er. Dessuten har jeg ikke direkte sprettrumpe :o)

Jeg vil helst ikke ha baklommer på buksene og er de ettersittende så kan alle se hvor tynn jeg er. Dessuten har jeg ikke direkte sprettrumpe :o)

Før hadde de mange fine bukser i sort og rød og sånn på vero moda, men de har kutta ut den modellen (jeg har 4 like bukser i forskjellige farger).

Du får ta deg en runde på et kjøpesenter og be om hjelp, si hvilke krav du har, så kan de nok finne det.

Før hadde de mange fine bukser i sort og rød og sånn på vero moda, men de har kutta ut den modellen (jeg har 4 like bukser i forskjellige farger).

Du får ta deg en runde på et kjøpesenter og be om hjelp, si hvilke krav du har, så kan de nok finne det.

Jeg har vært på et par senter men det er vanskelig med så liten størrelse og så lange bein

Annonse

Gjest ellapella

H&M har bukser med valgfri benlengde. Har sett det i katalogen.

Ellers må jeg tipse deg om et blad muttern fikk i posten. Mye fine klær der. Priser som h&m. Josefsons Josefine. http://josefssons.no

linken din virker ikke, men josefssons er det samme som Ellos.

http://www.ellos.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...