Gjest sartoris Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg leste dette: http://www.lommelegen.no/sl/slartikkel.asp?visart=4827 Jeg bruker nozinan for søvn, kan det gi hormonforstyrrelse? Jeg bruker 1-3 tabletter. Hver tablett er på 5 mg. Hvorfor har ingen leger sagt noe om disse skadeeffektene? 0 Siter
Tusj Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Leste innlegget på lommelegen, må si jeg av og til blir litt forskrekket over hva enkelte leger kan finne på å skrive. Fyren som her uttaler seg er ikke engang psykiater men allmennlege. ALLE medisiner har bivirkninger, nozinan er ikke noe unntak. MEN det er veldig individuelt hvem som får hvilke bivirkninger. Har du ikke merket noe til bivirkninger synes jeg du bare skal bruke nozinan videre i samråd med din lege. Ikke er det noen stor dose du tar heller. Vanligvis er det tabloidpressen og journalister som skremmer vannet av pasienter, på lommelegen gjør tydeligvis legene det også. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.