Gå til innhold

Hjelp! Sambiss kommer hjem i morra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lars arne

Fordi han hadde savna meg og var snill?

Det var liksom så veldig overdrevent, ring og greier. Hørtes ut som meg da dama kom hjem fra jentetur, og jeg hadde hatt det litt "for gøy" mens hun var borte (vært utro).

Jeg diska opp med alt man kan tenke seg for å være snill og god og vise henne at jeg var glad i henne. Hun tok den ikke, og trodde jeg bare var snill heldigvis:)

Gjest Pricilla

Det var liksom så veldig overdrevent, ring og greier. Hørtes ut som meg da dama kom hjem fra jentetur, og jeg hadde hatt det litt "for gøy" mens hun var borte (vært utro).

Jeg diska opp med alt man kan tenke seg for å være snill og god og vise henne at jeg var glad i henne. Hun tok den ikke, og trodde jeg bare var snill heldigvis:)

Hvia han ALDRI hadde stelt i stand noe til meg hadde jeg nok lurt litt ja.. men siden han alltid har vært snill, og ikke er typen til å være utro (selv om det høres dumt ut) så ble jeg ikke mistenksom..

Fått en del gaver av han utenom bursdag osv. Han sa at han fant ut hvor myye han egentlig elsket meg, man tar hverandre noenganger for gitt når partneren alltid er der. Han merket det ekstar godt da vi ikke var sammen på 14 dager, og når det ikke er mulig å stikke borttom til hverandre blir savnet større.. Dette var jo litt mer enn jentetur da! ; ) Folk er forskjellige vettu, men jeg spurte hva anledninga var ja.. Og jeg fikk svar og tar det som ærlig svar.

Hvorfor det? Mener du at det er alt dmer tenker på, rent hus? Han har da sikkert opprettholdt normal standard der selv om hun har vært borte. Er vel ikke bare damers jobb det?

Nei det er ikke bare damas jobb, men tenk så deilig å komme hjem til skinnende hus da :)

Selv om det er han som vasker til vanlig, er det deilig å komme hjem til et rent hus etter å ha vært lenge borte uansett. Å ikke tenke på at her ser det helt jævlig ut, vi må ta husarbeidet i morgen....

Gjest lars arne

Hvia han ALDRI hadde stelt i stand noe til meg hadde jeg nok lurt litt ja.. men siden han alltid har vært snill, og ikke er typen til å være utro (selv om det høres dumt ut) så ble jeg ikke mistenksom..

Fått en del gaver av han utenom bursdag osv. Han sa at han fant ut hvor myye han egentlig elsket meg, man tar hverandre noenganger for gitt når partneren alltid er der. Han merket det ekstar godt da vi ikke var sammen på 14 dager, og når det ikke er mulig å stikke borttom til hverandre blir savnet større.. Dette var jo litt mer enn jentetur da! ; ) Folk er forskjellige vettu, men jeg spurte hva anledninga var ja.. Og jeg fikk svar og tar det som ærlig svar.

Men har ikke han vært utro en gang før? Og er det ikke du som klager over at han steller så mye med ei dame på jobben?

Ikke ta alt for god fisk.. Jeg har vært på andre siden vet du.

Nei det er ikke bare damas jobb, men tenk så deilig å komme hjem til skinnende hus da :)

Selv om det er han som vasker til vanlig, er det deilig å komme hjem til et rent hus etter å ha vært lenge borte uansett. Å ikke tenke på at her ser det helt jævlig ut, vi må ta husarbeidet i morgen....

Mitt poeng var jo nettopp at det helt sikkert ikke ser jævlig ut der selv om han har vært alene en stund. Han vasker vel og rydder da også..

Uansett er det vel ikke akkurat rent hus som hadde gledet meg mest hvertfall, siden det liksom er en selvfølge...

Annonse

Ja, balansegangen her er hårfin!

F. eks. kan rent sengetøy utløse mistanke.

Gjest lukter av denne ja

Hørtes ut som han hadde dårlig samvittighet for noe han hadde gjort mens du var borte....

HE HE det samme tenkte jeg, her oooooser det av dårlig samvittighet :o)

Unormal hjemkomst bare for 14 dager i syden, spør du meg ...... men men

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...