Gå til innhold

Hva skjer?


Tusj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"De" liker ikke konkurranse og snikreklame inne på sine sider.

Kan ikke skjønne at en spørreundersøkelse fra et psykiatrisk sykehus skulle være snikreklame?

Var det kanskje at linken var sakset fra lommelegen da, er de misunnelige for at det psyk. sykehuset ikke la ut spørreundersøkelsen på Dol?

Er jo synd ikke folk skal få delta fordi Webbisene her på Dol er vel overivrige :-(

Temaet er jo meget viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kan ikke skjønne at en spørreundersøkelse fra et psykiatrisk sykehus skulle være snikreklame?

Var det kanskje at linken var sakset fra lommelegen da, er de misunnelige for at det psyk. sykehuset ikke la ut spørreundersøkelsen på Dol?

Er jo synd ikke folk skal få delta fordi Webbisene her på Dol er vel overivrige :-(

Temaet er jo meget viktig.

Bisniss er viktigere.

Har du ikke lagt merke til at aktører i alle private helseforetak er veldig opptatt av penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bisniss er viktigere.

Har du ikke lagt merke til at aktører i alle private helseforetak er veldig opptatt av penger?

Jo jeg har vel egentlig det, de virker jo så forståelsefulle i utgangspunktet da men.

Nå er det en som har lagt inn igjen linken på nytt, skal bli spennende og se hvor lenge den får stå i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jo jeg har vel egentlig det, de virker jo så forståelsefulle i utgangspunktet da men.

Nå er det en som har lagt inn igjen linken på nytt, skal bli spennende og se hvor lenge den får stå i fred.

De lager statistikk over hvor mye de kan tjene på deg før de må grave deg ned. Teller pengene over liket ditt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De lager statistikk over hvor mye de kan tjene på deg før de må grave deg ned. Teller pengene over liket ditt,

hehe, trist egentlig men du har jo rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordnær

De lager statistikk over hvor mye de kan tjene på deg før de må grave deg ned. Teller pengene over liket ditt,

Den linken skal få stå i fred! Dersom de forsøker å fjerne den ennå engang, ja da forstår jeg VIRKELIG hvorfor verden er som den er!

Selvfølgelig er samarbeid om gode ting det beste som finnes i denne verden!!

Det er vel ingen i denne verden som mener at en DEBATT omkring tvangsbehandling er uriktig!!!?

Så - Webmaster... driver man med diktatorisk sensur her også - på samme må te som psykiatere driver med diktatorisk tvangsbehandling på sykehusene?

En forklaring fra Webmaster er høyst påkrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Siterer fra vårt regelverk:

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. Det er heller ikke tillatt for brukere å formidle personlige kontaktannonser, ønsker om veldedighetsbidrag, underskriftskampanjer, kjedebrev, pyramidespill eller lignende. Materiale beskyttet av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. kan ikke gjengis i Doktor Online uten tillatelse fra rettighetshaver."

Slike innlegg skal forhåndsgodkjennes av redaksjonen før de postes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer fra vårt regelverk:

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. Det er heller ikke tillatt for brukere å formidle personlige kontaktannonser, ønsker om veldedighetsbidrag, underskriftskampanjer, kjedebrev, pyramidespill eller lignende. Materiale beskyttet av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. kan ikke gjengis i Doktor Online uten tillatelse fra rettighetshaver."

Slike innlegg skal forhåndsgodkjennes av redaksjonen før de postes.

SØKNAD

Jeg søker med dette om at omtalte link får lov til å ligge i fred på Dol sitt psykiatriforum.

Anmoder om en rask saksbehandling og svarer gjerne på evt. tillegsspm.

Vedlegg:

0

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

SØKNAD

Jeg søker med dette om at omtalte link får lov til å ligge i fred på Dol sitt psykiatriforum.

Anmoder om en rask saksbehandling og svarer gjerne på evt. tillegsspm.

Vedlegg:

0

mvh

Tre tusen kroner takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt nick

Siterer fra vårt regelverk:

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. Det er heller ikke tillatt for brukere å formidle personlige kontaktannonser, ønsker om veldedighetsbidrag, underskriftskampanjer, kjedebrev, pyramidespill eller lignende. Materiale beskyttet av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. kan ikke gjengis i Doktor Online uten tillatelse fra rettighetshaver."

Slike innlegg skal forhåndsgodkjennes av redaksjonen før de postes.

Unnskyld meg, skrev akkurat et ganske så langt innlegg under den tråden. Det greiene der har vel ingen ting med reklame å gjøre vel? Det var jo et bra innlegg/tips. Blei litt snurt nå når dere fjerna hele innlegget mitt med! Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Unnskyld meg, skrev akkurat et ganske så langt innlegg under den tråden. Det greiene der har vel ingen ting med reklame å gjøre vel? Det var jo et bra innlegg/tips. Blei litt snurt nå når dere fjerna hele innlegget mitt med! Takk skal du ha!

Når det første innlegget i en tråd slettes, følger resten automatisk med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frihet for hvem?

Den linken skal få stå i fred! Dersom de forsøker å fjerne den ennå engang, ja da forstår jeg VIRKELIG hvorfor verden er som den er!

Selvfølgelig er samarbeid om gode ting det beste som finnes i denne verden!!

Det er vel ingen i denne verden som mener at en DEBATT omkring tvangsbehandling er uriktig!!!?

Så - Webmaster... driver man med diktatorisk sensur her også - på samme må te som psykiatere driver med diktatorisk tvangsbehandling på sykehusene?

En forklaring fra Webmaster er høyst påkrevet.

Hei Jordnær,

Kan ikke du legge inn innlegget ditt uansett, uten linken, jeg svarte på innlegget og vil gjerne se den diskusjonen videre!

Eller lettere: kan ikke webmaster legge inn igjen resten av tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei Jordnær,

Kan ikke du legge inn innlegget ditt uansett, uten linken, jeg svarte på innlegget og vil gjerne se den diskusjonen videre!

Eller lettere: kan ikke webmaster legge inn igjen resten av tråden?

Når noe er slettet, er det ikke lenger tilgjengelig for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer fra vårt regelverk:

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. Det er heller ikke tillatt for brukere å formidle personlige kontaktannonser, ønsker om veldedighetsbidrag, underskriftskampanjer, kjedebrev, pyramidespill eller lignende. Materiale beskyttet av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. kan ikke gjengis i Doktor Online uten tillatelse fra rettighetshaver."

Slike innlegg skal forhåndsgodkjennes av redaksjonen før de postes.

Det vil med andre ord si at...

- linker til f.eks. DinSide-"tester" som "Er du en hobbit" ikke er "tillatt"?

Slike "tester" slipper dere glatt igjennom - alltid.

Dere utviser tydligvis et skjønn - men hvor går denne skjønnsmessige grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det vil med andre ord si at...

- linker til f.eks. DinSide-"tester" som "Er du en hobbit" ikke er "tillatt"?

Slike "tester" slipper dere glatt igjennom - alltid.

Dere utviser tydligvis et skjønn - men hvor går denne skjønnsmessige grensen?

Du har rett i at det foretas skjønnsmessige vurderinger, men vi pleier å være strenge mht rekruttering til spørreundersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordnær

Når det første innlegget i en tråd slettes, følger resten automatisk med.

De innleggene vi har skrevet koster oss faktisk noe personlig.

Jeg oppfordrer derfor Webmaster til å legge inn igjen de innleggene som ikke har med linken til undersøkelsen om tvang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De innleggene vi har skrevet koster oss faktisk noe personlig.

Jeg oppfordrer derfor Webmaster til å legge inn igjen de innleggene som ikke har med linken til undersøkelsen om tvang.

Når de er slettet så er de slettet. De kan ikke legge dem inn igjen selv om de ville det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...