Gjest Vålerenga supporterutsyr Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Noen som vet hvor man får tak i Vålerengadrakt til voksen? Ikke si VIF-sjappa for den har jeg prøvd. 0 Siter
Tornerose Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Det er vel en butikk på Oslo City som selger fotballdrakter, vet ikke om de selger i voksne størrelser da, men det er vel verdt et forsøk. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Sjekket klanen-web'en. Fant ikke noen drakt, men det ser ut som om det kommer senere (kanskje for å matche neste års drakter?) Uansett så kan du jo kose deg med denne så lenge: http://www.ip-multishop.com/shop/show_product.asp?id=2013&cat=505 0 Siter
Gjest Evig takknemlig! Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Torshov sport kanskje? Tusen takk for hjelpen. Du er en knupp og drakten er i boks! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Tusen takk for hjelpen. Du er en knupp og drakten er i boks! Det var bra at du fikk tak i drakt. Det er noen år siden jeg var ute etter den drakta, men jeg mente det var der jeg hadde vært. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.