Gjest MariaS Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Er det sånn at man må betale direkte til private psykologer når man ikke har frikort ennå eller betaler man til trygdekontoret eller? Psykologen min ba ikke om noen penger sist gang jeg var der... Kanskje hun også glemte det? 0 Siter
Gjest enda et nick Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg går til privat psykolog, betaler alt selv. Der betaler jeg 1 gang i måneden, etterskuddsvis. 0 Siter
willow Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg går til privat psykolog, betaler alt selv. Der betaler jeg 1 gang i måneden, etterskuddsvis. min psykolog nevner ikke betaling, men regner med at jeg gjør opp for meg når jeg kan. han sier alltid; "du trenger ikke betalte nå." men kan jeg, så gjør jeg det. 0 Siter
Deppa Engel85 Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 min psykolog nevner ikke betaling, men regner med at jeg gjør opp for meg når jeg kan. han sier alltid; "du trenger ikke betalte nå." men kan jeg, så gjør jeg det. Jeg går til en psykolog på familiekontoret.Det er gratis.Veldig greit egentlig,for jeg har ikke mye penger som student:) klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.