Fay Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Har fått en kopi av ei venninne som har dilla - men hittil skjønner jeg liksom ikke hva som er så kult.. Er jeg fullstendig bak mål nå, eller? Kan noen i så fall fortelle meg hva som blir moro etter hvert? 0 Siter
vin Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg har ikke peiling , men ungene synes det er kjempegøy ;o) Ta en titt her :http://home.online.no/~s-sandve/sc4/ 0 Siter
citoyen Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Nei, si det. Jeg vet om en hel del mennesker som storkoser seg med det og lignende spill, men selv synes jeg det er grisekjedelig. Smak og behag. 0 Siter
Matthea Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Det er så artig når man får byen til å blomstre, - synes jeg. Hvertfall når man kan trikset å få inntil $100.000 mer enn man har. Et lite juksetriks 0 Siter
Tornerose Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Det er så artig når man får byen til å blomstre, - synes jeg. Hvertfall når man kan trikset å få inntil $100.000 mer enn man har. Et lite juksetriks Tenker du på "weaknesspays" eller er det en annen også? 0 Siter
Matthea Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Tenker du på "weaknesspays" eller er det en annen også? weaknesspays? nei... det må være en annen. F-U-N-D var det på den gamle versjonen. 0 Siter
Tornerose Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 weaknesspays? nei... det må være en annen. F-U-N-D var det på den gamle versjonen. Gamle versjonen? Jeg har Sim City 4, og der er det weaknesspays, men man får bare 1000 "kroner" av gangen. Tror jeg har den første et eller annet sted, men ikke 2 eller 3. 0 Siter
Gjest veldig morsomt :) Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 http://www.lysfontenen.no/index.php?id=articles&action=view&aid=24 0 Siter
Matthea Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Gamle versjonen? Jeg har Sim City 4, og der er det weaknesspays, men man får bare 1000 "kroner" av gangen. Tror jeg har den første et eller annet sted, men ikke 2 eller 3. Jeg har bare spilt versjon 1 til fulle. Prøveversjon av nest siste utgave har jeg også prøvd, men blir så lynings hver gang de forbaskede ufoene kommer å ødelegger byen min...! Anbefaler du SimCity 4? 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg har bare spilt versjon 1 til fulle. Prøveversjon av nest siste utgave har jeg også prøvd, men blir så lynings hver gang de forbaskede ufoene kommer å ødelegger byen min...! Anbefaler du SimCity 4? Ja, den er veldig flott. Mye mye bedre enn den første i allefall, flere muligheter og _langt_ bedre grafikk. Det er bare ett minus, og det er at det er et ganske tregt spill, selv med en bra maskin, så når man spiller med de største byene kan det gå litt ut over tålmodigheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.