Gjest Yunalesca 24 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vil ned 10 kilo. 6 måltider hver dag. Frokost: revita med magert pålegg + en frukt Mellommåltid: youghurt med 0.1 % fett eller frukt Lunsj: salat, youghurt eller frukt Mellommåltid: frukt Middag : nutrilett sjokoladebar Mellommåltid: frukt/youghurt Kvelds: revita knekkebrød med magert pålegg En kveld i uka kan jeg velge akkurat den middagen jeg har mest lyst på (så unngår jeg å sikle og dermed tryne, jeg er meget glad i middager nemlig) Hvordan hørtes dette ut? Desverre kan jeg ikke spise særlig til grønnsaker, da jeg ikke liker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har ikke peiling på slankekurer, men min reaksjon på ditt opplegg er at du kommer til å gå lei etter bare noen dager. Kan du ikke heller spise litt middag hver dag, og ikke en nutrilett sjokolade?!! Jeg hadde holdt ut max fire dager med det opplegget.Har mer tro på å tenke sunt, kutte godterier, spise masse grønnsaker og frukt, drikke masse vann (3-4 liter pr dag) OG ikke minst bevege legemet noen ganger i uka. Det som var lurt i opplegget ditt, var at du hadde mange "måltider" i løpet av dagen. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodluck Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Å erstatte middag med nutrilettbar er bare tull. Spis middag hver dag bestående av kjøtt/fisk/kylling og grønnsaker ved siden av. Gjerne også litt ris/pasta/potet, men det kan egentlig droppes. Og unngå fet saus. Bruk heller yoghurt naturell som dressing til salat. Til frokost kan du variere med grov musli istedetfor ryvita hele tidan. Da går du bare lei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Drit i nutriletten og spis en mager og ikke så kjempestor middag istedet. Da er sjansen for at du sprekker mye mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yunalesca 24 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Drit i nutriletten og spis en mager og ikke så kjempestor middag istedet. Da er sjansen for at du sprekker mye mindre. Det er et problem med middagen nemlig. I alle kurer så foreslås det å spise MYE grønnsaker, som jeg hater og ikke får ned. Og jeg synes det er kjedelig å spise bare kyllingprodukter eller andre magre produkter til middag,spesielt uten saus. Jeg er litt sær i matveien nemlig. Så da virker nutrilett barene som en god erstatter, så kan jeg heller spiser en deilig middag med mye saus osv en kveld i uken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.