Gå til innhold

AD HD diagnose som voksen

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man få dette ? (Går frem ?)

Det er litt uenighet mellom legene mine tror jeg. Min faste psykiater kaller det GAD, men har hatt det kronisk i 13 år og hverken medisiner eller annet virker. En annen psyk. jeg hadde kontakt med fikk en liten mistanke om AD/HD hos meg.

Er 33 år.

Oppgitt og fortvilet..

Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132476-ad-hd-diagnose-som-voksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest adhd 73

Hei.

Først og fremst er det viktig at du har en fastlege du kan stole på, og som tar deg på alvor.

Han må henvise deg til et kompetansesenter eller poliklinikk hvor de stiller diagnosen adhd.

Diagnosen stilles ved å gå gjennom mangen teoretiske og praktiske tester, samt nevrologisk tester.

Det er en lang vei å gå, det er derfor viktig å ha en lege du vet tar deg på alvor.

Lykke til videre

Hei.

Først og fremst er det viktig at du har en fastlege du kan stole på, og som tar deg på alvor.

Han må henvise deg til et kompetansesenter eller poliklinikk hvor de stiller diagnosen adhd.

Diagnosen stilles ved å gå gjennom mangen teoretiske og praktiske tester, samt nevrologisk tester.

Det er en lang vei å gå, det er derfor viktig å ha en lege du vet tar deg på alvor.

Lykke til videre

Tusen takk for svaret ditt ! Det varmer i en fortvilet sjel..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...