Gå til innhold

Samtale med psykologen

Anbefalte innlegg

Hadde telefon samtale med psykologen min i ettermiddag. Jeg fikk beskjed om å ta kontakt når jeg føler at jeg må skade meg eller at ting går galt og angsten nærmer seg med storm skritt.

Jeg fikk videre beskjed om at dette skal vi takle sammen. Jeg er ikke alene og hun vil stille opp for meg hele veien. Det var veldig godt å høre selv om jeg ikke tror på det 100% ennå. Egentlig burde jeg kunne stole på dette siden hun allerede har vist meg mange ganger at hun stiller opp når jeg trenger det og er der for meg.

Det er så godt å ha behandlere rundt seg som forstår og som vil jobbe som et team for å gjøre det de kan så jeg skal få det best mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132569-samtale-med-psykologen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

så flott at du føler du kan prate med psykologen din.

psykiateren som jeg og går hos, er der 100 % for meg. jeg kan nesten fortelle henne alt. det vil alltid være noe man ikke kan snakke med psykiateren om, men stort sett det meste kan jeg dele med henne.

Så flott at du har en behandler som du stoler på og som du kan fortelle det du har på hjertet til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...