Gå til innhold

Anna Linds morder aggressiv pga feilmedisinering

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Der har vi det igjen! De er livsfaralige de medisinene der, i hendene på leger som ikke SKJØNNER hva de har mellom hendene.

Jeg husker selv hvor aggressiv og ubalansert jeg var etter seponering av Efexor. Selv om det var en godt forberedt seponering. Tenkte faktisk at så ubalansert jeg var nå, så kunne jeg komme i skade for å drepe noen, i en uheldig situasjon. Følte meg nærmest psykotisk.

Hørte en på TV som sa at svensk psykiatri skulle sittet på tiltale benken for medvirkning til mord. Det er mye i den tanken der! Pasienten FÅR medisiner og stoler på psykiatrien (eller kan ikke annet enn å stole på den). Psykiatrien medisinerer uten å tenke på hvilke påkjenniner de utsetter pasientene for, eller vet de det ikke?

Det er ikke første gangen folk har blitt drept av pasienter som har vært brukere av slike medisiner. Folk som de rundt mener aldri kunne gjøre slikt.

Skremmende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...