Gjest mørkt Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 På grunn av konflikt med en kollega på jobben og arbeidsmiljøet ellers (dårlig ledelse) har jeg vært delvis sykemeld i lang tid. Jobber nå 70 % og resten er rehab. Hadde fått innvilget attføring til nytt yrke, men sa det fra meg pga. usikkerhet. Jeg har fått dårlig psykisk helse av dette. Nå er jeg overført til ny jobb i samme miljø, men har ikke samarbeid med tidligere kollega. Hun har nå overtatt min tidligere jobb. Pga. av dette er jeg blitt svært deprimert og ser mørkt på framtiden. Bør jeg omskoleres for å komme meg bort? Det er så vanskelig å ta valget for jeg har mista trua på meg sjøl. Er midt i førtiåra også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132677-veivalg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LYSERE TIDER Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å skifte jobb. Og sant nok..... det er ikke alltid like enkelt. Jeg ville ha anbefalt deg å snakke med aetat og legg kortene på bordet. Vet ikke hva du jobber med, men er det ikke annet du kunne tenke deg??? Har du en "drøm" kanskje er det på tide å "realisere" den nå. Du er ikke tjent med å ha det så tøft som du har det nå, da gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Trives du?????? Nei selvfølgelig ikke. du må huske på at helsen er den største kapitalen du har, så prøv å ta godt vare på den og deg selv. Førti år sa du????? Men det er jo ingen alder. Du har arbeidserfaring innen yrket ditt noe som teller mye. Hva hjelper det om du hadde vært 10 år yngre og liten praksis? Selv har jeg erfart at praksisen legges størst vekt på. Førti år er en fin alder det syntes jeg. Det tyder også på at du er mer stabil en en som er adskillig mye yngre. Det er jeg sikker på at du vil komme langt med. LYKKE TIL VIDERE MED VALGENE, OG MÅTTE DET NYE ÅRET BRINGE DEG NYE OG BEDRE SJANSER. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132677-veivalg/#findComment-817165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mørkt Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å skifte jobb. Og sant nok..... det er ikke alltid like enkelt. Jeg ville ha anbefalt deg å snakke med aetat og legg kortene på bordet. Vet ikke hva du jobber med, men er det ikke annet du kunne tenke deg??? Har du en "drøm" kanskje er det på tide å "realisere" den nå. Du er ikke tjent med å ha det så tøft som du har det nå, da gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Trives du?????? Nei selvfølgelig ikke. du må huske på at helsen er den største kapitalen du har, så prøv å ta godt vare på den og deg selv. Førti år sa du????? Men det er jo ingen alder. Du har arbeidserfaring innen yrket ditt noe som teller mye. Hva hjelper det om du hadde vært 10 år yngre og liten praksis? Selv har jeg erfart at praksisen legges størst vekt på. Førti år er en fin alder det syntes jeg. Det tyder også på at du er mer stabil en en som er adskillig mye yngre. Det er jeg sikker på at du vil komme langt med. LYKKE TIL VIDERE MED VALGENE, OG MÅTTE DET NYE ÅRET BRINGE DEG NYE OG BEDRE SJANSER. Takker for gode råd. Er ansatt i en kommune og har vært der i over 20 år. Ikke omstilt meg tidligere (for trygg). Vet ikke helt hva jeg har lyst til, kanskje sykepleier ( jobbsikkerhet etterpå betyr også en del i min alder). Har tenkt bare hva jeg bør og ikke hva magen sier, så det er vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132677-veivalg/#findComment-817214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LYSERE TIDER Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei igjen. Ja når du har jobbet aå lenge i samme bedrift, så er det vel kanskje på tide å gjøre noe nytt, det forstår jeg godt. ville bare si deg en ting: JEG har alltid stolt på magefølelsen min,Og har hittil ALDRI angret på det. Da vet jeg at jeg gjør det rette. Det er jeg over bevist om. Så hvorfor ikke???? Bare tenk på om du virkelig har noe å tape, fordeler og ulemper. Bør veies opp mot hverandre. videre lykke til og GODT NYTT ÅR 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132677-veivalg/#findComment-817407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.