Gå til innhold

Vondt i ryggen av å puste?


Gjest vondt å puste

Anbefalte innlegg

Gjest vondt å puste

I julen, hadde jeg et punkt mellom brystene som gjorde vondt når jeg pustet. Dette gikk nedover i magen, og smertene kom og gikk....

Nå har jeg det på samme måten i flere punkter bak på ryggen. Det er så vondt av og til at jeg ikke klarer å trekke pusten skikkelig.

I tillegg har jeg fått en irriterende tørrhoste, det er jo vondt hver gang jeg hoster, og det er ganske travelt.

Jeg er også veldig slapp, og har litt feber.

Hva er dette, luftsmerter, eller bare stive muskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal ta en tur til legen så fort du kan. Kan være lungebetennelse, men jeg er ikke lege...så få en lege til å undersøke det. Bedre å få det sjekket enn å gå rundt å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal ta en tur til legen så fort du kan. Kan være lungebetennelse, men jeg er ikke lege...så få en lege til å undersøke det. Bedre å få det sjekket enn å gå rundt å lure.

Synes kanskje det kan høres ut som en bronkitt jeg......helt ennig med jaja22.....ta en tur til lege å få det bekreftet eller avkreftet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...