Gå til innhold

hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest hjelphjelp

Hei!Jeg er en jente på 27 år som er i en litt vanskelig situasjon.For tiden studerer jeg, samtidig som jeg jobber på en sfo og er avlaster for en gutt en helg i måneden.Jeg har en samboer med ei jente på 6år, som bor hos oss 100%,søt jente og veldig oppmerksomhet syk.Ellers så sliter jeg med tanken på at jeg har et ganske høyt forbrukslån som ikke forsvinner så fort jeg hadde håpet på.For å kunne studere, må jeg ta opp et studielån for å dekke det andre lånet.Samboeren min lider litt av samme skjebne med tanke på gjeld å sånn.Derfor kan vi ikke sammen betale ned min del.jeg har egentlig lite tid til studie mitt, og dette stresser meg, kombinert med den voksende gjelda.Det jeg kjenner, er at jeg har behov for 2 studie dager, hvor jeg kan fokusere min tid på det, samtidig som jeg får tid til meg selv litt.Men det har jeg ikke mulighet til, da det fullstendig vil knekke min økonomiske situasjon og min psyke.Jeg kan heller ikke slutte å studere, da dette betyr veldig mye for meg. Hvet noen der ute om det finnes en mulighet til å få dekket de dagene ved hjelp av en slags rehabiliterings ordning gjennom trygdekontoret eller andre tiltak. Håpte på at noen kunne gi meg et lite tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132743-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette oppfattes som et rent økonomisk problem, ikke helseproblem, dekkes det neppe av trygd/sykmelding.

Du har ikke mulighet til å jobbe fullt en periode, f.eks. et halvt år, bli kvitt mye gjeld med det, og så gå tilbake til studiet med færre arbeidstimer pr uke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...